|
Skifte mail til sit AppleID |
Besvar |
Forfatter | |
ladiesman217
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-Januar-2018 kl. 09:45 |
Hej, Det her er nok til de Apple-kyndige, så
håber der er en der kan hjælpe mig. Jeg
har i dag et AppleID, som jo er kørt op omkring en e-mail adresse. Hvis jeg nu
har fået en ny mail, og ønsker at få den til at fungere som mit AppleID i
stedet for, kan jeg så godt ændre min e-mail for mit AppleID, men beholde mine
køb, kontakter osv. Sådan det nærmest er det samme AppleID, men jeg har bare
skiftet den e-mail der ligger bagved, og som jeg bruger til at logge ind med. Hvis
ikke jeg kan det, kan jeg så overføre et køb af en App fra det gamle AppleID
til det nye AppleID? |
|
|
|
mureren
Guld medlem Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
|
ladiesman217
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har læst det, men jeg forstår det som om, at man bare skifter AppleID, men ikke som man skifter den e-mail der er knyttet til sit nuværende AppleID, men kan være jeg er forkert på den?
|
|
|
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jo, du skifter den mail, der er tilknyttet dit Apple-id. Ellers kan du ikke beholde hvad du har købt på det Apple-id. Hvis du får problemer med det, så få support til at ringe til dig. Det gør de gerne, når det handler om Apple-id. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
ladiesman217
Funktioner
Tak(0)
|
Okay skide godt. Tak!
Men nu kan jeg se, at jeg har dummet mit gevaldigt, for den nye mail adresse, som jeg har oprettet, den har jeg allerede lavet til et nyt AppleID, og de skriver jo, at jeg ikke kan skifte mail adresse til en e-mail der allerede er knyttet til et AppleID, så jeg må lave en ny mail så. Ellers kan jeg jo nok ikke. Du kan ændre dit Apple-id til en anden af dine e-mailadresser*, så længe adressen ikke allerede bruges som Apple-id. Men man kan ikke flytte et køb fra ét AppleID til et andet? Redigeret af ladiesman217 - 17-Januar-2018 kl. 11:46 |
|
|
|
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8584 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så må du jo ændre mailadresse på den nye konto, du har oprettet, så adressen kan bruges på det gamle ID.
|
|
Cyberguy
Bruger Oprettet: 09-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lidt det samme var jeg i for nogle år siden. Jeg ville dog have den ekstra adresse på min konto til at være den primære.
Selv om jeg er komputerkyndig viste det sig umuligt for mig. Jeg fik det kun gjort via support som var rigtig flinke og guidede mig igennem rigtig meget og også selv var inde og overstyre forskellige ting under vejs. Jeg ville kontakte support ret hurtigt hvis det ikke lykkedes. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |