|
Android TV som virker med TV2 Play |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |||
omegasteffy
Bruger Oprettet: 09-April-2012 Sted: DK Status: Offline Point: 59 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-Januar-2018 kl. 21:32 |
||
Hejsa
Er der nogen der har haft succes med at bruge TV2 play på deres Android TV box? Mangler en boks til forældrenes primære fjernsyn (som ikke har TV2-app indbygget). Tænkte noget i retning af en THL Box Pro 1 box ville kunne gøre det, men kan er skeptisk overfor om den bliver blokeret el. DRM matriale ikke virker (tv2 site om support). ...eller at den ikke kan vise i FullHD.
|
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19549 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Fra artiklen:
Cons: Problem with WiFi Er det hvad dine forældre skal leve med? Det bedste du kan købe til forældrene er en ATV4. Klaus |
|||
omegasteffy
Bruger Oprettet: 09-April-2012 Sted: DK Status: Offline Point: 59 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
WiFi skal ikke bruges, der er et kabel klar alligevel.
Vil meget gerne undgå Apple (købe nyt fjernsyn, hvis det er det der skal til). i hvert fald afsøge Android muligheder først. |
|||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4614 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
TV2 har ingen app til Android TV, så det bliver i bedste fald en mobil-app, hvor brugerfladen er optimeret til touch og billedkvaliteten udsendt som om, der sad en mobil i enden.
Dermed ikke sagt at TV2 leverer god billedkvalitet i deres tv-apps, men jeg vil fraråde at bruge mobil-apps på tv’et, hvis det er noget man påtænker at benytte i det daglige. TV2’s app til Smart TV er meget langsom og dårlig. Hvis det skal bruges i der daglige synes jeg, at mobil + Chromecast eller Apple TV er vejen frem. |
|||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|||
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Prøv at glemme dit Apple fobi, og køb et ATV4 til dine forældre. Apple er faktisk ikke så farligt som du tror, og dine forældre vil helt sikkert blive glade for en boks med masse af muligheder, og som bare virker uden en masse nørderi, og med TV2 app.
|
|||
Mvh Jesper
|
|||
AndersBrohus
Ny bruger Oprettet: 07-Juli-2014 Status: Offline Point: 18 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg overvejer også et Android TV boks dog en Shield da jeg skal ha en Waoo TV app som kun er på Android og ikke til mit nuværende ATV :(
|
|||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4614 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Waoo har da mig bekendt ikke en app til Android TV?
|
|||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|||
bingoking
Bruger Oprettet: 02-November-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har haft TV2 Play installeret på mit Sony Android TV. Det virkede nu ok, og kunne til dels styres med fjernbetjeningen. Kunne også have Castet, men foretrækker at have appen direkte på TV, da det er nemmere for alle.
|
|||
AndersBrohus
Funktioner
Tak(0)
|
||
Korrekt men de skriver at deres nuværende app kan sideloades og benyttes den vej igennem .. :) Det sagde de ihvertfald da jeg havde fat i dem :)
|
|||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4049 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
bingoking
Bruger Oprettet: 02-November-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Øøøh..nej... Link til app'en: https://play.google.com/store/apps/details?id=dk.tv2.tv2play&hl=da Hvordan man sideload'er: https://www.howtogeek.com/280763/how-to-sideload-apps-on-android-tv/ Hvordan man laver ikoner til apps, der ikke er Native Android TV: https://androidtv.news/2017/01/tv-app-repo-now-generates-leanback-shortcuts/ https://play.google.com/store/apps/details?id=news.androidtv.tvapprepo.playstore&referrer=utm_source%3D42matters.com%26utm_medium%3DWidgetWeb Redigeret af bingoking - 29-Januar-2018 kl. 14:05 |
|||
AndersBrohus
Funktioner
Tak(0)
|
||
Vil dette være den korrekte måde jeg får installeret Waoo Web TV app'en og DR TV app'en? :)
|
|||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |