|
Volume visning med Sonos Playbar og LG B7 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JensJ200 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-September-2012 Status: Offline Point: 316 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Februar-2018 kl. 20:11 |
Jeg har lige sat en Sonos Playbar til mit LG B7 TV, men jeg savner at TV'et viser hvor meget der er skruet op for lyden, ligesom TV'et gør hvis man bruger de interne højtalere.
Er det muligt? Lige nu ser det sådan her ud: pic2url.dk/Skærmbillede-2018-02-16-kl-200738png
Redigeret af JensJ200 - 16-Februar-2018 kl. 20:13 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19814 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvordan er tingene forbundet?
Klaus |
|
![]() |
|
OleA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 666 |
Sådan ser det også ud på mit med soundbar tilsluttet. Jeg kan dog se volumestyrken i displayet på denne.
|
|
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
|
![]() |
|
kenneth85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 974 |
Måden den skruer op for lyden på din sonos er jo ved at parrer din fjernbetjening til tvet med sonos playbar.
TVet justere ikke lyden igennem det fiber optiske kabel. Den overføre alene lyd. Kortsagt så kan det du gerne vil ikke lade sig gøre. |
|
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|
![]() |
|
JensJ200 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-September-2012 Status: Offline Point: 316 |
Æv, tænkte nok det ikke kunne lade sig gøre, men mange tak for jeres svar :)
|
|
![]() |
|
kenneth85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 974 |
Har selv LG og SONOS. og ja det er lidt øv. :-) |
|
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
Hvorfor er indlæg skjult - eller jeg kan da gætte, men burde man ikke få besked herom?
Redigeret af Bromberg5 - 18-Februar-2018 kl. 00:04 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |