|
OLED55C7V tv guide |
Besvar |
Forfatter | |
nenne
Bruger Oprettet: 10-December-2006 Status: Offline Point: 96 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 04-Marts-2018 kl. 23:43 |
Er det bare mig eller er der ikke en knap på fjernbetjeningen som hopper ud af tv guiden. Synes kun jeg kan komme ud ved at vælge en kanal eller pege og klikke på krydset oppe i højre hjørne. F.eks. ville det give mening at knappen Back hoppede ud igen, men den virker umiddelbart ikke i tv guiden?
|
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2205 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hjælper det ikke, at trykke på samme knap, som du brugte, da du skulle bruge TV-guiden? Eller, der må være en Back-tast et sted? Manualen hentes her: http://www.lg.com/uk/support/support-product/lg-OLED55C7V Kan desværre ikke vises direkte på skærmen, men SKAL downloades.
|
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det øverste link - HTML - vises da direkte på skærmen. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
Shumway
Super bruger Oprettet: 27-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 348 |
Funktioner
Tak(0)
|
Magic remoten mangler helt klart en Exit knap.
Men Back knappen dublerer som Exit knap hvis du holder den inde. Så du har svjv følgende muligheder for at komme ud af EPG'en: Vælg kanalen, peg/klik på X'et i højre hjørne eller holde Back knappen nede i nogle sekunder. I mit daglige brug er ingen af dem optimale, så jeg bruger primært min Logitech remote hvor jeg har programeret en rigtig Exit knap. |
|
Brixen
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg bruger også Logitech. Og er interesseret i en exit knap. Vil du fortælle lidt mere? Redigeret af Brixen - 06-Marts-2018 kl. 10:47 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
Shumway
Super bruger Oprettet: 27-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 348 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ved ikke hvor meget der er at fortælle :)
Der er nogle modeller af LG oled tv som ikke leveres med Magic Remote, men med en alm. remote hvor Exit knappen findes, så tv'et forstår kommandoen. Når du vælger dit tv i Logitech Harmony softwaren, så findes funktionen, og den skal bare linkes til en knap. |
|
Brixen
Funktioner
Tak(0)
|
Fint, tak. Der er også en Info knap i Harmony softwaren. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
Shumway
Funktioner
Tak(0)
|
Enig. Den er jeg også glad for på Logitech remoten. Lidt irriterende at skulle aktivere cursoren på Magic Remoten og pege lidt tid oppe i toppen af skærmen for at få progaminfo.
Det er noget nemmere med en dedikeret knap. |
|
Brixen
Funktioner
Tak(0)
|
Haha, der er for dumt. Exit knappen var allerede sat op, men jeg vidste ikke at den kunne bruges til at gå ud af tv-guiden.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
nenne
Bruger Oprettet: 10-December-2006 Status: Offline Point: 96 |
Funktioner
Tak(0)
|
Underligt, troede jeg ville modtage en email når der var nye indlæg, men det har jeg ikke, så havde ikke set alle jeres svar. Jeg holder nu Back knappen inde når jeg skal ud af guiden, men ja, det er ikke optimalt, det burde LG havde gjort bedre. Tak for info.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |