|
Dual Sim Active? |
Besvar |
Forfatter | |
Mikey
Bruger Oprettet: 28-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 227 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-Marts-2018 kl. 19:54 |
Hej alle
Leder efter en ny android telefon. Eneste krav er at den skal have Dual Sim Active. Jeg er klar over at Oneplus 5, Huwaie, Sony, Samsung og andre mærker har modeller med enten Dual Sim Standby eller Dual Sim Hybrid, men jeg vil gerne finde en med ægte dual sim active. Kan I hjælpe? På forhånd tak :-)
|
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Online Point: 1026 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tjek den her artikel.
Der er åbenbart ingen af de store producenter, som har lavet Active Dual Sim til salg i Europa de seneste år. Nyeste er vistnok Asus Zenfone 2.
Huaweis Mate 9 - dog kun i den version, som er solgt på det kinesiske marked - skulle også understøtte det. Kan muligvis fås på Ebay Hvis der blot er tale om at kunne modtage opkald på to forskellige simkort, kan du på mange nye Dual Standby-telefoner blot sætte begge kort op til viderestilling af opkald til hinanden. Hvis din udbyder har tale via 4G, kan du modtage notifikation om indgående opkald på den anden linje, men tilsyneladende ikke putte dem på hold. Redigeret af longjohn2 - 15-Marts-2018 kl. 08:47 |
|
jesperKBH
Guld medlem Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har lige købt mig en Huawei mate 10 pro, primært pga dualsim. Den er rigtig god til formålet og bortset fra enkelte ting jeg ikke lige har fundet ud af så virker dualsim perfekt
|
|
Mikey
Bruger Oprettet: 28-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 227 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej igen
Ja, ser ikke ud til at der er nogle nye modeller desværre, men tak for input :-) JesperKBH: Det er desværre dual sim standby :-) |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |