|
HDR problem med Sony STR DN 1080 |
Besvar |
Forfatter | |
Bateman1972
Ny bruger Oprettet: 26-Marts-2018 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 8 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 31-Marts-2018 kl. 23:05 |
Har lige købt en Sony STR DN 1080
Har tilsluttet det til et Sony XE9005 TV Og en Xbox one X Hvis jeg jeg tilslutter Xbox til tv'et Så får jeg HDR. Men IKKE hvis jeg tilslutter den i forstærken ?? Har prøvet mange forskellige måder Mvh Clement |
|
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1430 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg vil gætte på, at du har tilsluttet din Xbox til HDMI-1. Prøv i stedet at tilslutte den til en af de øvrige HDMI-inputs. Så skulle det gerne fungere.
|
|
Bateman1972
Ny bruger Oprettet: 26-Marts-2018 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 8 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for dit svar 😊
Har sat Xbox one X til hdmi ( dvd/blu-ray) Så det var ikke der problemet var. Men det var HDMI kabel.( Ikke nok bånd bredde..) Det originale HDMI kabel fra Xbox one X blev skiftet ud med et fra Biltema (18 gbps til 129 kr. ) Det virker for mig. Så nu er der HDR og 4K plus DTS-HD Master Audio lyd. Fra forstærker til TV'ET. Redigeret af Bateman1972 - 01-April-2018 kl. 23:19 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |