|
Biamp primare sp33 og a30.7 |
Besvar |
Forfatter | |
stillersen
Guld medlem Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-April-2018 kl. 19:50 |
Nyt udstyr nye udfordringer
Hvordan biamper jeg mine 2 fronter til de 4 udgange på effekt, jeg bruger Xlr. Jeg kan ikke finde noget i settings, bruger xlr |
|
stillersen
Guld medlem Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det her er det eneste brugbare jeg kan finde i manualen :
Jeg syntes jeg har prøvet lidt forskellige, 4 Xlr fra Front R Front L Surround Back R and L til channel 1 2 3 4 på effekt. Skal jeg sætte Surround back til small/large none? - så går der vel kludder i det hele? The SP33 can drive up to seven full-frequency channels and one subwoofer. If your surround system does not include a full set of speakers, the SP32 will distribute the signals from these channels to the other channels as appropriate in your system. • Connect the front, centre, surround, and surround back outputs to the corresponding inputs on the amplifiers. • If your system includes a subwoofer, connect the sub main output to the audio input of the subwoofer
|
|
Mefisto
Guld medlem Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1684 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis der ikke er nogen indstilliger eller kontakter at trykke på, så ville jeg bare splitte L og R op i to og to med et kabel. Ved ikke om man kan købe at færdigt XLR splitter-kabel, men ellers må du selv lave et. Hvis ikke apparaterne er balancerede indvendigt kan du lige så godt bruge ubalanceret. Der er ingen fordel ved at konvertere frem og tilbage mellem ubalanceret og balanceret, hvis apparaterne alligevel står lige oven på hinanden.
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19558 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har læst manualerne.
Og giver Mefisto ret: To Y-kabler er hvad du har brug for. Klaus |
|
stillersen
Funktioner
Tak(0)
|
Det var som godt fandens, :( de skulle meget gerne være balanceret, især hvis det skulle være en stor opgradering fra mit tidligere setup med Yamaha cx5100. må ringe til butikken forhører mig ad og nøjes med single wire indtil videre. Havde ikke tænkt på y splitter, jeg takker
Redigeret af stillersen - 03-April-2018 kl. 21:28 |
|
stillersen
Funktioner
Tak(0)
|
Er sidste spørgsmål,’google Audio, er det ikke muligt og smide sådan en i røven af den?
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19558 |
Funktioner
Tak(0)
|
Chromecast audio?
Jo, den har blot en almindelig audioudgang, så du skal bare have et andet kabel. Volumenkontrol er så bare to steder, forstærker og chromecast. Klaus |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |