|
Sr 7010 tilbage til fabriksindst. |
Besvar |
Forfatter | |
Ning
Guld medlem Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-Maj-2018 kl. 09:51 |
Har købe en brugt Marantz SR7010 som jeg modtager på lørdag
Er det forholdsvis enkelt at sætte den tilbage til fabriksindstillingerne når man første gang sætter strøm til? Vil gerne ha fornemmelsen af at det er en helt ny jeg har købt når jeg går igang |
|
Ning
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
jep, har næsten lige skrevet det i tråden nedenunder:
Nulstil: Sluk Reciever. Tryk samtidigt på ON, GAME og INFO på selve Recieveren til der står Initialized på Displayed. Evt er det på TV via OSD, så skal du ha TV tændt og valgt hdmi indgang til Reciever. Og tillykke med en fed Reciever
Redigeret af Kampus - 21-Maj-2018 kl. 09:57 |
|
Ning
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg vidst du vidste det, ville bare være sikker på det også gjaldt det samme for en 7010
Tak
|
|
Ning
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Velbekom! Det er fra min online manual på 7011, jeg kan ikke forestille mig det er anderledes på en 7010
Hvis du har iPad/Tablet kan jeg kun anbefale at få online manualen lagt på denne, i iBooks på iPad. Der er ofte i starten en masse spørsmål til forskellige indstillinger, og her er der et søgefelt der letter søgningen i den omfattende manual
|
|
snoopy
Junior bruger Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 26 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
snoopy
Junior bruger Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 26 |
Funktioner
Tak(0)
|
dette er fra 7010 manual.
Jeg har den samme. Den er alletiders. Vil bare sige at hvis den skal på nettet, så er det bedst at det er med kabel, Da wifi godt kan drille.
|
|
Ning
Funktioner
Tak(0)
|
Tak Snoopy.... selv om jeg er en gammel mand glæder jeg mig som et lille barn..... Kommer fra en SR7002 som afgik ved døden
|
|
Ning
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |