|
HDD Kabinet |
Besvar |
Forfatter | |
3000
Guld medlem Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: SORØ, DK Status: Offline Point: 1406 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-Juli-2018 kl. 15:11 |
nogen som kan hjælpe mig med og finde en godt kabinet til min 3.5 hdd så den bliver Ekstern
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4718 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Det kommer meget an på hvad man er ude efter og hvor du ønsker at bruge det. Mange kan lave et lille kabinet med en kontroller og så indkøbe en ekstern strømforsyning. Det du bør gå efter er: USB 3.0 Interface. Jeg ved ikke om du har et USB 3.0 stik i din PC. Men vælg et eksternt kabinet med USB 3.0 alligevel. Vælg et der kan klare størelsen på din Harddisk. Jeg har selv et der kan klare harddiske op til 8 TB. Men det er de færreste der har samme behov som mig. Check at det passer til dig styresystem. Og helst uden eksterne driver på en CD. Jeg ved ikke om du kører Windows? Jeg har fundet et link på Tyske ebay. Det syntes jeg selv ser fornuftigt ud: Hvis din hardisk er større end 1-2 TB ville jeg dog checke med sælgeren hvad max størrelse harddiske er? Hilsen Carsten. |
|
BlueFox
Guld medlem Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 553 |
Funktioner
Tak(0)
|
Her er et forslag:
Ellers er der Genbrugspladsen eller brugt markeder.
|
|
mvh
MichaelS Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33 |
|
BlueFox
Guld medlem Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 553 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der var en mere her - den er hurtigere -
Jeg ved ikke max disk størrelse på 2'eren, men 1'eren var 4 TB, 2'eren er nok større.
|
|
mvh
MichaelS Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |