|
Beolab 4000 højtaler til sluttet Beomaster 5000 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Klochmann ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2018 Sted: Foldby Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-August-2018 kl. 07:29 |
Hej Forum
Jeg har et beosystem 5000 som jeg har haft siden den kom i handelen i begyndelsen af 80erne. Efter at det har været sat lidt (til side) i nogle år har jeg nu renoveret det med nyt gummi og andet, og det virker super fint igen. Men jeg har ved samme lejlighed købt et sæt Beolab 4000 højtalere og her opstår mit problem. Som jeg læser det så skulle jeg kunne tilslutte dem i de 2 jackstik som sidder i bunden af stikhullet under de normale højtale stil. der står de er til pre-amp. jeg har købt ![]() Er der noget jeg har misforstået. håber der er nogen som kan hjælpe mig. På forhånd tak Finn Klochmann Hansen Redigeret af Klochmann - 10-August-2018 kl. 07:33 |
|
Finn Klochmann Hansen
|
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Klochmann 'AV-advance Line-in via Powerlink adapter´ Pre-Out Phono out på BeoMaster 5000, er for tilslutning af en stereo forstærker og giver mulighed Jeg forstår godt du du har fokuceret på denne RCA Pre-Out udgang, og måske vil det også virke Til et sæt BeoLab 4000 skal indgangs signalet være på et reguleret lavspændings niveau = |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19579 |
Hej Finn
Alt du har brug for er et almindeligt phono kabel fra pre-out på beomaster 5000 til Line in på beolab 4000 og så sætte omskifteren på på højttaleren på Line. Klaus
|
|
![]() |
|
Klochmann ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2018 Sted: Foldby Status: Offline Point: 5 |
Hej Klaus
Længe siden. Det vil sige et Phono stik til hver højtaler skulle kunne gøre det uden at jeg mister noget? Finn
|
|
Finn Klochmann Hansen
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19579 |
Jep, længe siden,
Jep, phonokabel, ikke andet. Klaus
|
|
![]() |
|
Ok, så er 300kr. til stik smidt ud af vinduet.
jeg finder nogle phono stik som er lange nok. Finn
|
|
Finn Klochmann Hansen
|
|
![]() |
|
Det virker.
Tak for hjælpen.
![]() |
|
Finn Klochmann Hansen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |