|
Siri på Apple tv 4? |
Besvar |
Forfatter | |
rskadk
Bruger Oprettet: 08-Marts-2012 Status: Offline Point: 178 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-August-2018 kl. 18:04 |
Hey, har fulgt nedenstående guide for at ændre region osv for at kunne enable siri på mit apple tv 4
Kan dog ikke få det til at virke da "Location" mangler. Og derved ikke kan ændre det. Andre der har erfaring med dette? Solution 1: Choose a supported location Go to Settings -> Settings -> Accounts -> iTunes and App store -> Preferences -> Location -> Choose a supported location. Note: For example, if you want English just choose the US. |
|
katbird
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 550 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal vel også have en iTunes konto fra en region/land der understøtter Siri.
Når jeg skifter til min US konto kan jeg vælge at bruge Siri.
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4585 |
Funktioner
Tak(0)
|
Som katbird siger skal du oprette en amerikansk iTunes-bruger. Når du er logget ind med denne, så bliver Siri aktiv. Men så søger hun naturligvis i den amerikanske del af iTunes.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |