|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||||||||
Sammo ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() Sendt: 25-September-2006 kl. 17:15 |
|||||||
http://shop.enuvia.eu/group.asp?group=1&sub=1 27" LCD TV HD-READY 1366x768 HDMI 32" LCD TV HD-READY 1366x768 HDMI 40" LCD TV HD-READY 1366x768 HDMI
Er der stemning for fælleskøb af de her modeller? MVH. Sammo Redigeret af Sammo - 25-September-2006 kl. 17:17 |
||||||||
![]() |
||||||||
stigc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 447 |
![]() |
|||||||
de kan da ikke have meget styr på tingene ? Diagonal skærmstørrelse (") : 27 mm tomme ovenstående er sakset fra deres hjemmeside, Redigeret af stigc - 25-September-2006 kl. 17:53 |
||||||||
Stig
Blot min ringe mening ! |
||||||||
![]() |
||||||||
Sammo ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
|||||||
Det er et 16:9 format TV, så kan du jo selv regne efter med pythagoras, hvor bred og højt skærmbilledet er! OBS: Tommerne TVét er opgivet i er hyppotenussen, mens 16:9 er forholdene mellem kateterne! Kan du løse den? Redigeret af Sammo - 26-September-2006 kl. 22:02 |
||||||||
![]() |
||||||||
Carser ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
![]() |
|||||||
Hej Sammo. Nu får du først et simpelt ja eller nej spørgsmål: Har du noget med Enuvia at gøre? Grunden til, at jeg spørger, er at for 27" modellen står der på websiden, der kommer op ved klik på det blå link: "Leveringstid 8-9 uger" og man kan lægge den i kurven = bestille den. Men du skriver: "Der kan ikke placeres ordre på denne model!!" Hvor ved du det fra? Rettelse: Det kan jeg se fremgår af siden, det mørkerøde link fører til. Jeg beklager! Men så er det jo ulogisk, at 27" alligevel er med i din overskrift, når du ved, den ikke kan bestilles. Og hvorfor skal der med stort stå "BILLIGT!" i overskriften? Desuden var der vist ikke så stor interesse for modellerne, da du i går linkede til dem i tråden her: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=15603 Til jer andre: På websiden og i tråden er der i øvrigt (stadigvæk) intet navn på shoppens ejer, heller ikke under profilen på "shoppen" alias brugeren shopenuvia. OBS: Jeg er ikke moderator, forhandler eller køber af en fladskærm og jeg siger ikke, at her er tale om skjult reklame/spam. Redigeret af Carser - 26-September-2006 kl. 23:43 |
||||||||
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. ![]() |
||||||||
![]() |
||||||||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
|||||||
Hmmm Min første tanke, det her ligner skjult reklame....
Men er ikke selv personligt interesseret i disse modeller... |
||||||||
![]() |
||||||||
stigc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 447 |
![]() |
|||||||
Hej Sammo
Jeg ved godt hvordan man måler en skærm, men læs lige hvad jeg skriver : 'mm tomme' = Millimeter tomme Begge dele er noget være vrøvl, og det får mig til at fare langt væk fra en sådan side, da det viser de ikke har styr på tingene.. |
||||||||
Stig
Blot min ringe mening ! |
||||||||
![]() |
||||||||
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1269 |
![]() |
|||||||
Enuvia Concept Store holder til på "Kærmark 70" i Hvidovre sammen med et andet "firma" og 3-4 privatpersoner.
Herunder direktøren for Quetech Electronics, Daniel Grønbek. Ud fra CVR-nummeret er der 1 ansat. Desuden hedder firmaet ikke Enuvia Concept Store men QUETECH ELECTRONICS ApS. Virksomheden har kun et mobilnummer som officielt telefonummer. Jeg ville være MEGET nervøs ved at lægge bare 5 kr. i en butik der er så lille. Al respekt for nystartede virksomheder, men det virker bare ikke ambitiøst nok. |
||||||||
![]() |
||||||||
Carser ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
![]() |
|||||||
Den her sammenkædning af to ting er også lidt speciel: "Større skærmopløsning : Anti-refleksbehandlet skærm". Og den her: "Som et eksklusivt tilbud tilbyder Enuvia Concept Stores 14 dages fuld tilfredshedsgaranti uden nogen gebyrer!" kan jeg ikke se noget eksklusivt i. Virksomheden skal gøre opmærksom på fortrydelsesretten Hvis du ikke er blevet gjort opmærksom på fortrydelsesretten inden aftaleindgåelsen, har du ret til at returnere varen op til tre måneder efter, at du har modtaget den. Hvis virksomheden inden for de tre måneder gør dig opmærksom på, at du har fortrydelsesret, kan du fortryde fjorten dage efter, du har modtaget beskeden. Kilde: Forbrugerrådet på http://www.fbr.dk/raad/forbruger/alle/raad083/ Dertil Pilehaves info om firmaet. Jeg selv har i øvrigt bedt admin holde lidt øje med, hvad der fremover dukker op om eller fra Enuvia her på recordere.dk Redigeret af Carser - 27-September-2006 kl. 09:49 |
||||||||
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. ![]() |
||||||||
![]() |
||||||||
![]() |
|||||||
yiihaw endelig noget respons på det man skriver, men sorry jeg har ikke tid til at skrive tilbage på det nu
|
||||||||
![]() |
||||||||
![]() |
|||||||
Hej Sammo, det tager ikke lang tid at svare ja eller nej på:
Har du noget med Enuvia at gøre? |
||||||||
M.v.h. Carser
||||||||
![]() |
||||||||
nextgeneration ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 16-September-2006 Status: Offline Point: 1052 |
![]() |
|||||||
Hvis man regner med at skulle have glæde af sin nye fladskærm i flere år frem ( mindst 6 år ) , er det ikke junk TV som eksempelvis dette der skal købes. |
||||||||
![]() |
||||||||
![]() |
|||||||
Hej Carser nu får du først et simpel nej svar tilbage "NEJ" Jeg fandt tilbudet på edbpriser.dk og syns at det så rigtig godt ud. Jeg har kopiret tilbudene som de stod på deres hjemmeside så det var nemt at se for andre bruger på dette forum, at se om det evt. var et tilbud at kigge nærmere på! Hvorfor der står BILLIGT med stort: Fordi jeg synses at det ser rigtig billigt ud og for at tiltrække nogen ind på der her forum!!!!!!!!!!!!!!!!!
Redigeret af Sammo - 29-September-2006 kl. 19:29 |
||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |