|
Konvetering af video format |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DanielPT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-September-2018 kl. 05:58 |
Hej alle.
I ved jo en del om dette ;) Jeg har nogle filer i .mov og .m2ts som skal laves om pga. plex/Vero ikke kan lide disse formater. Jeg ønkser INGEN kvalitets tab men det skal også være meget nemt. Hvad kan i anbefale? /Daniel og mange tak! |
|
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
|
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal lave dem om til, eller så de er i en MKV eller MP4 Container.
Wondershare laver et produkt der skulle være lige, Converter Ultimate. Der er forskellige modeller for licens prisen. Pavtube laver også et produkt og der sikkert flere. Handbrake kan også være en mulighed, og det er et gratis program.
Redigeret af Potter - 07-September-2018 kl. 07:20 |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
Prøv at omdøbe .m2ts filen til .ts og se om den så ikke kan afspilles. .m2ts formatet er et super-/sub-set af .ts standarden, så en fortolker af det ene format kan med rimelig sandsynlighed aflæse det andet format. Ligeledes er .MP4 vist en variant af .MOV (hvis .MOV filen indeholder H.264 video), så det kan du også prøve... |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
Neobi/q ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2010 Sted: Haslev Status: Offline Point: 355 |
Jeg plejer at benytte MakeMKV til det. men ellers hvis det er i 1 fil kan VLC også konvertere
|
|
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |