|
Tibo Audio |
Besvar |
Forfatter | |
127tage
Bruger Oprettet: 13-Januar-2008 Status: Offline Point: 68 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-Oktober-2018 kl. 16:34 |
Nogen her som kender Tibo Audio ?
De har mærket ved hififreaks.dk Jeg har kikket lidt på deres Tibo bond som har samme funktion som google Chrome Audio, om end tror jeg Tibo har flere funktioner. Har også kikket lidt på deres stereo streamer AMP + det virker som om man får meget for pengene. Men min erfaring med mærket er nul.
|
|
Sådanset
Junior bruger Oprettet: 27-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har en Tibo smart amp. Der er ikke så meget smart over den. Rimelig lydkvalitet til mindre rum. Dog er det temmeligt irriterende at hver gang man skifter kilde eller forbinder trådløst, kommer der en "announcement" dette kan ikke slås fra. Deres app på Iphone er elendig. Man kan ikke tænde for Tibo'en fra appen.
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det ligner i hvert fald noget billigt pangelværk. Ved sgu heller ikke lige hvad jeg turde forvente af en streamer til 250kr :/
|
|
127tage
Bruger Oprettet: 13-Januar-2008 Status: Offline Point: 68 |
Funktioner
Tak(0)
|
Google Audio koster 300 kr. Så ikke den store foreskel. Men prøver at finde ud af om Tibo Bond er lidt mere alsidig.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |