|
Subwoofer hjælp ! |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-December-2018 kl. 16:35 |
Hej alle
Jeg har brug for et godt tip. Der har været lidt stille fra min side i hjemmebio verden sidste fire år da børnene var i den alder hvor det ikke var så godt at spille så højt musik :). Nu er vi der hvor hjemmebio skal tages i brug igen. Som sagt jeg har ikke brugt min elskede subwoofer Velodyne DD 15 fra 2007 de sidste fire år. Da jeg skulle til at bruge det her i weekenden da jeg satte den i strøm hørte vi et HØJT brag af en lyd fra den efterfulgt med mange HØJE korte "boom". ![]() ![]() Er der en venlig sjæl der evt, arbejder med reparationer af subwoofer eller er der nogen andre i kan anbefale som evt kunne hjælpe mig med problemet ? Alle kommentarer er velkomne :) Er der evt. noget jeg selv kan gøre for at få den til at virke igen ? På forhånd mange tak Det er tele om den her model ![]() |
|
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Sony - long time no see. I sidste instans kan du vel kontakte CSN Teknik, hvis han stadig tager sig af privatpersoner.
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
Hej John , ja der er leeeeenge siden
![]() |
|
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19557 |
Hmmm, når man nu ønsker fysisk hjælp, eller anbefalinger til en der kan hjælpe, er det en god ide at skrive i hvilken del af landet man holder til i. Klaus
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |