|
Shield og yousee og viaplay |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Micmac ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2019 Sted: Dk Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Januar-2019 kl. 14:34 |
hej jeg oplever at efter noget tid så virker yousee app'en ikke og jeg bliver nød til at clear cache og data og så geninstallere den før at den virker, det samme med viaplay den står bare og loader hele tiden. Er der andre der har dette problem og har en løsning
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har haft problemet en enkelt gang i forbindelse med Viaplay og det var sidste gang efter en Shield expierence opdatering.
Ellers aldrig problemer med nogle apps, og eller Yousee app.
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Dkiceman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2017 Sted: Mors Status: Offline Point: 59 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg har aldrig oplevet at yousee app eller viaplay app har stoppet med at virke, har endda brugt yousee app hverdag siden den var i beta test perioden..
hjemme hos os har vi droppet tv boksen fremfor shield og diverse apps så det er hverdag de bruges.. jeg kører med shield beta program også |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |