|
S: B&W AS2 Subwoofer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-April-2019 kl. 09:15 |
jeg har en sort B&W AS2 SUbwoofer i overskud
fejler intet pris 1500
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
fredvej ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-August-2010 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 91 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Interessant ![]() Hvordan kan den passe ind i et lille lytterum (4m x 4m) ? Jeg hører mest klassisk og jazz på et par Rega Ela transmission line højttalere og en NAD 7400 receiver. Jeg spiller aldrig højt, jeg er mere interesseret i hvordan jeg kan tilpasse frekvensgangen for at få et sammenhængende lydbillede.
Redigeret af fredvej - 16-April-2019 kl. 11:44 |
|
![]() |
|
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
Det må jeg indrømme jeg ikke, har den stote forstand på dette, men kan sige at jeg har været yderst tilfreds med den.
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
fredvej ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-August-2010 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 91 |
Hmm, jeg kan komme til Randers for at høre den tidligst onsdag 24/4. Hvis du ikke har solgt den inden da, så lad os tales ved. Du kan sende mig en privat besked her. Venlig hilsen Freddy
|
|
![]() |
|
har sendt dig en pb
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |