|
Newbie Q: Lærred foran vindue |
Besvar |
Forfatter | |
islands_brygge
Ny bruger Oprettet: 11-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-Maj-2019 kl. 10:17 |
Hej alvidende forum Jeg driver en ølbar i et smalt og dybt lokale, hvor jeg gerne vil have mulighed for at vise TV-begivenheder, og kigger efter projektor+lærred i stedet for et stort TV, da TV tager for meget fokus i indretningen, også når det er slukket. Udfordringen er lokalets smalle form, da det meste af den 4 m. brede facade er vinduer mod gaden, og baren er i den anden ende af lokalet. Bartenderen kigger således igennem hele lokalet ud af vinduerne, hvor dagslyset til tider er så kraftigt at man har svært ved at se ansigter på de personer der kommer ind i lokalet. Lokalet skal/kan ikke mørklægges, da det stadig skal fungere som serveringssted under TV-begivenhederne. Min idé er at montere lærredet så det trækkes ned foran vinduet, og der vil være kanter med udækket vindue rundt om lærredet, som en slags fattigmands-ambilight. Jeg skal selvfølelig kigge efter et lærred som blokerer for dagslyset bagfra, men.... kan en alm. prisrimelig projektor blæse et TV-billede op på lærredet under de forhold ? Evt. forslag til projektor modtages gerne. Intet behov for 4K eller exceptionel god billedkvalitet. Input til projektoren vil være streaming via en Apple TV el. lign.
|
|
Mefisto
Guld medlem Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1678 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mon ikke en endnu større udfordring er at få rettigheder til at vise TV-begivenheder i en bar? ;-)
|
|
islands_brygge
Ny bruger Oprettet: 11-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
|
TV-rettigheder kan man jo købe sig til. Ofte dyrt, men er en investering i mulighed for mere travlhed ved ølhanerne.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |