|
Opbevaring af original emballage |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |||
thxtex
Super bruger Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 322 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-Juli-2019 kl. 12:41 |
||
Det er vidst agurketid..... :-) MVH Thomas
|
|||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
genbrug pladsen, de har massere af plads til den slags.
|
|||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4698 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvis loftet er rigtigt konstrueret, er der ingen fugt. Så du kan sagtens opbevare papkasser selvom temperaturen er svingende.
|
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
I sådanne tilfælde, er det ganske rart at have et loftsrum over sin garage. Specielt når begge er isolerede :-) Klaus
|
|||
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Min emballage er placeret i uisoleret skur, hvor der er ventilation, da væg og dør mod carport ikke slutter tæt. Da mine B&W 802 s3 blev solgt, havde emballagen stået i mere end 20 år, og var næsten som nye. Al emballage til mit udstyr opbevares på denne måde, og tager tilsyneladende ikke skade.
|
|||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Den opbevares ingen steder, forhandleren tog den med så jeg ikke behøvede at smide den ud.
|
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2205 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
I kælderen, som er i den boligblok, hvor jeg bor - og der er ingen fugt. Der står nogle kæmpestore kasser til nogle lamper, jeg har. Så er glasskærmene godt beskyttede i flamingoindlæggene, når jeg flytter. Dette gør jeg så ikke tit, men alligevel...
Og mit Beovision 8 kom bare iført en "regnfrakke", som forhandleren tog med sig igen. Musikanlægget kom ikke i nogen kasser. Man havde bare sat det hele ind i bilen. Al anden emballage gemmes ligeledes i kælderen.
|
|||
JackD84
Guld medlem Oprettet: 28-Januar-2014 Sted: Jylland Status: Offline Point: 755 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det kan afhjælpe problemet en del, hvis papkasser puttes i affaldssæk og forsegles, inden det sættes på loft.
|
|||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2205 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Er dog ikke nemt, når der som i mit tilfælde er flamingoindlæg i dem. Så har man jo nogle "ordentlige kasser"!!
Redigeret af mnielsen - 24-Juli-2019 kl. 08:18 |
|||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er faktisk ikke en særlig god ide ved opbevaring på loft, da de skiftende temperaturer uvægerligt vil danne kondens på indersiden af affaldssækken.
|
|||
JackD84
Guld medlem Oprettet: 28-Januar-2014 Sted: Jylland Status: Offline Point: 755 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det gør det ikke hos mig. Har du prøvet?
|
|||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så har du ikke skiftende temperatur. Nej jeg har ikke haft behov for at bruge plastik. Og der findes iøvrigt ikke affaldssække der er store nok til TV kassen og højttaler kasserne.
|
|||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |