|
Se to kanaler samtidig Sony x8505C |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ostermark ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Juli-2012 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-September-2019 kl. 12:39 |
Hej. Jeg har set flere steder at man med 3d briller kan se to input samtidig, så fx bruger1 kan se DR1, mens bruger2 kan se TV2 på det samme TV. Indtil videre har jeg kun kunnet finde funktionen i LG dual-view, mens Sony kun har fremvist det som en demo.
Er der nogen, der ved, om det kan lade sig gøre på et Sony TV som mit, eller om der evt er en app, der kan hjælpe til løsning af problemet.
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dit TV understøtter for det første ikke dual-visning af kanaler via intern tuner, og dernæst, så er 3D af den aktive type, så du ville - i givet fald, at du kan få signalet ind på korrekt måde - have aktive briller, som syncer modsat af hinanden. Hvis du skal splitte de to billeder i separate TV-kanaler, så skal signalet skabes fra en ekstern enhed, som så smelter de to sammen til et 3D-signal, da du ikke få lov at bruge begge tunere i selve TV'et til formålet.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1421 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeps der findes en app der kan hjælpe med en løsning. Hent DR-app'en og se DR-TV på den, mens den anden ser TV2 på den store skærm
![]() |
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |