|
ASUS Gift box-hjælp |
Besvar |
Forfatter | |
hopgreve
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-Oktober-2019 kl. 09:23 |
Hej
Jeg har en Asus bærbar , hvor jeg har fået et problem. For 1 uge siden opdagede jeg at blæseren kørte , umiddelbart efter at jeg havde tænde Pc`en. I joblisten kunne jeg se at der kørte et program der hedder " Asus gift box " , og cpu forbruget var ca 30-35% på dette program. Jeg markerede så dette og afsluttede job , og så er alt ok. Men pc gør det samme hver gang jeg starter op , indtil jeg tvangslukker det. Er det ok helt at afinstallere dette program , ved ikke helt hvad det er ? MVH |
|
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19556 |
Funktioner
Tak(0)
|
Asus giftbox er sandsynligvis nogen du aldrig nogensinde får brug for, men som gerne vildownloade en masse (u)nødige programmer til din computer.
Hvad Asus selv skriver “Gaven der bliver ved med at give”, altså foreslå dig alt muligt software du (ikke) har brug for. Reddit har en anden mening Bloatware, eller grayware. Ud fra begge links er min anbefaling af fjerne både gift box og Asus FTPdriver (som er et program og ingen driver). Klaus |
|
hopgreve
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej , mange tak for dit svar. Tror jeg prøver at slette det helt så...
MVH |
|
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |