|
Hvilket færdigt antennekabel? |
Besvar |
Forfatter | |
elendil
Super bruger Oprettet: 20-Juni-2010 Sted: Lille skensved Status: Offline Point: 467 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-Oktober-2019 kl. 11:24 |
Jeg er sikker på der er en mulliard tråde om emnet her, men jeg faldt ikke umiddelbart over præcis dette og forummet skal jo også leve...
Min svigermor har et antennekabel fra stik til TV, som ikke er ret godt, tror jeg. Der er udfald / pixelleringer på visse kanaler. Det er kommet efter hun er skiftet til bland selv. Det så ud til at blive bedre, da jeg i bedste tilfældighedsstil rykkede lidt rundt i kablet. Jeg formoder det er kablet (eller de påskruede stik) der ikke er ret gode. Hvis jeg har ret i det, skal jeg bruge et ordentligt kabel med stik på 2-3 meter. Hvilket køber jeg? Bare kom med et direkte link til et eller andet, så napper jeg det. Tak. |
|
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mvh Jesper
|
|
elendil
Super bruger Oprettet: 20-Juni-2010 Sted: Lille skensved Status: Offline Point: 467 |
Funktioner
Tak(0)
|
Thank you.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |