|
DRTV pixeleret |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
foppwin ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-November-2019 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-November-2019 kl. 23:33 |
Hej med jer,
Jeg har længe været irriteret over dette, men nu tager jeg fat i eksperterne. Jeg har lige siddet med familien og set bagedysten via. DR.dk på min kablet HTPC. Kvaliteten ligner noget fra VHS tiden, og jeg kan ikke få det til at give mening. Jeg kan ikke gennemskue hvor jeg skal starte. 1000mbps forbindelse Philips qled tv fra 2018 i3 7310T CPU Nogen der har nogle tips og triks? På forhånd tak |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det kun når du streamer fra DRTV?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Her bruges HBB TV, det er 100% i orden.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Ser du gennem din browser gennem Kodi plugin eller helt tredje. Det er ikke ligefrem nok at sige din HTPC ;-)
|
|
![]() |
|
JaAndersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 805 |
Vi så et eller andet på DR tv igår via ATV4K - selv min kone bemærkede at det var galt (og det siger ikke så lidt
![]() Måske de døjer med et eller andet "derinde" hos DR?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
Hård komprimering.
Ser noget lige nu, det er IKKE imponerende! Klaus
|
|
![]() |
|
foppwin ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-November-2019 Status: Offline Point: 5 |
Det er direkte fra hjemmesiden.
|
|
![]() |
|
Jeg har ingen kabelpakke, så alt er via nettet.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
HBB TV eller hvad du vil kalde det, er kun via nettet, så det er underordnet hvorfra/hvordan det modtages.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5200 |
Der er intet galt med billedet på DRTV appen modtaget på ny iPad. Hverken pixellering eller hård komprimering.
|
|
![]() |
|
Der er heller ikke noget via HBB TV, måske lidt dårligere når det er live Streaming, men ellers ikke.
|
|
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5200 |
Hbb TV er kun muligt at modtage hvis man har en TV pakke eller egen antenne til DigiTV.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |