|
Downloade fra det nye DRTV? |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
AlexanderM ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-November-2009 Status: Offline Point: 19 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-November-2019 kl. 00:58 |
|
DRTV har desværre redesignet hele deres TV website, og ændret fuldkommen i teknikken bag. Mit hjemmelavede program, a la Jeppo's gamle DR downloader, virker ikke, og youtube-dl er også i stykker. Som en ekstra svinestreg har de også fjernet muligheden for at sortere efter "seneste", så det er én stor uoverskuelig pærevælling. Tak for lort. Er der nogen der har tips til at downloade? Måske vil nogen tage teten op og ændre youtube-dl. Jeg tænkte om der er andre apps der kan downloade fra ethver website der bruger DRTV's teknologi? Er det "hbbTV" de taler om brugt på websitet, eller er det kun når man ser det på et TV?
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Svinestreg? Det er ikke meningen at du skal kunne downloade deres indhold!
|
||
![]() |
||
AlexanderM ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-November-2009 Status: Offline Point: 19 |
|
Det har ikke noget med sagen at gøre. Ligemeget om man downloader eller blot bruger websiden efter "hensigten" (altså ser videoer i browseren) er det stadig skod at man ikke kan se hvad der er nyt siden en given dato. Måske har jeg overset funktionaliteten, men jeg kunne ikke finde en mulighed for at sortere efter "upload" dato.
|
||
![]() |
||
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1095 |
|
Måske DR ikke kan se nogen der har behov for den funktion |
||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
||
![]() |
||
TL ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2011 Status: Offline Point: 74 |
|
Enig i, at den nye brugerflade er et stort tilbageskridt. Meetv.dk er nu min tv-guide, men savner den tekstbaserede oversigt over alle programmer.
TV4Ever er ved at blive tilpasset, v. 1.4.3.5 virker fint her. |
||
![]() |
||
Gromit ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 463 |
|
TV4Ever download virker fint.
Selvfølgelig er der INTET (u)lovligt) i, at downloade/optage til senere personligt brug. Det har været juridisk lovligt i over 40 år...!!! Forudsat, at der er betalt licens af de lovlige kilder. Redigeret af Gromit - 17-November-2019 kl. 19:17 |
||
SONY AF8 65", SONY STR-DN1080, Panasonic DP-UB820, Monitor Audio Bronze 6 Theater Package
|
||
![]() |
||
bingoking ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
|
Videodownload Helper i Firefox klarer det også fint. |
||
![]() |
||
TL ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2011 Status: Offline Point: 74 |
|
TV4Ever har i forbindelse med lancering af version 1.4.3.6 oplyst, at den gamle programguide stadig findes:
https://www.dr.dk/tjenester/program-guide/ Et forgæves forsøg på at finde den via DR's søgefunktion bekræftede, at denne ikke er forbedret. Men dejligt at have guiden tilbage. |
||
![]() |
||
|
Tak for svarene. TV4Ever virker, omend jeg synes det er meget tungt at danse med. Jeg savner bare at kunne kyle en URL på et program ind og klikke på én knap.
Tak, det er da lidt en hjælp. Jeg skrev til DR og fik følgende svar vedr. sortering på nyeste programmer, som man kunne før:
Med andre ord: Glem det. Jeg er også skide ligeglad med deres "app", jeg bruger websiden.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |