|
Dplay på Apple Tv? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 930 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-November-2019 kl. 17:19 |
|
Jeg bestilte idag et "Sport" abonnement hos dplay
og fik 14 dages prøve og betalte 99 kr for 1 måned, og jeg kan sagtens logge på, på min Nvidia Shield, men når jeg vil logge på mit Apple Tv 4 vil den have at jeg skal betale 179 kr for det samme som jeg betalte 99 kr for. På mit Apple Tv 4 får jeg ikke engang muligheden for at logge ind, men den mulighed får jeg ikke på mit Apple Tv 4. Er der nogen som har oplevet lignende, og hvorfor kan jeg ikke logge ind?
|
||
//Guldhammer
|
||
![]() |
||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4130 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 930 |
|
Dovenskaben længe leve.
Jeg gad ikke at scrolle helt ned til bunden af forsiden på Dplay appen, og i bunden af siden skulle jeg logge ind, det havde jeg ikke set. Nu virker appen, og nu skal jeg teste den med U21 EM-kvalifikationskampen Danmark - Malta her kl 17.00
![]() ![]() |
||
//Guldhammer
|
||
![]() |
||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4130 |
|
|
||
![]() |
||
sokken ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 660 |
|
Jeg meldte mig til dplay igår for at se hvordan billede kvaliteten var til landskampen.
Det var ret dårligt. Jeg ser en del fodbold og jeg kommer aldrig til at streame fodbold før det bliver bedre
Redigeret af sokken - 19-November-2019 kl. 18:37 |
||
![]() |
||
Hajsa ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-November-2009 Status: Offline Point: 319 |
|
Hvilken enhed streamer du på?
|
||
![]() |
||
sokken ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 660 |
|
Chromecast til en 65 tommer.
Det ville nok se noget bedre ud hvis jeg havde et mindre tv
|
||
![]() |
||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
|
Sikkert fint på en Ipad - men det er jo ikke den vej vi skal ! Beholder foreløbigt YouSee kabel indtil der findes anstændig kvalitet på live-streaming. Håber inderligt,at YouSee under EM igen vil oprette 4k kanalen ![]() ![]() |
||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||
![]() |
||
Clemen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
|
Har du tjekket viaplays 4k stream, de er også okay
|
||
![]() |
||
Hajsa ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-November-2009 Status: Offline Point: 319 |
|
jeg vil personligt nok vælge en enhed som IKKE benytter trådløs forbindelse, ved ikke om din er det? |
||
![]() |
||
|
Jeg kan køre 4k Netflix uden problemer så det er ikke trådløs det er galt med
|
||
![]() |
||
|
Kvaliteten er meget god, tester igen i weekenden til Superliga, og hvis det erlige så godt så når mine 14 dages prøvetid udløber tor jeg at jeg forlænger. Er der nogle som ved om TV2Sport bliver e del af den nye Grundpakke? Ellers skal jeg have en pakke hos TV2Play.
|
||
//Guldhammer
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |