|
Hakfri Netflix? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
Mefisto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1697 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-November-2019 kl. 17:08 |
||
Hej
Når jeg ser netflix oplever jag at billedet konstant hakker en smule, uanset om jeg sætter min chromecast til 50Hz eller ej. Uautoriserede kopier af samme materiale hakker ikke på samme måde via en wdtv. What gives? Det er super irriterende.
|
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Det er Motion Judder der er meget materiale , nok det meste, som ikke er fra EU og lande der bruger 50 Hz, men 60 Hz, og så vil der være uro i bevægelserne. Har ikke oplevet at det har være slemt da der bruges Appen på TVet, kun da der blev brugt en extern enhed.
|
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
||
Hej
Jeg vil anbefale dig at købe et Apple tv 4K , og glemme Chromecast og de indbyggede apps i tv , så kommer Bla Netflix til at køre som det skal.. MVH |
|||
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|||
![]() |
|||
Mefisto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1697 |
||
Det tror jeg ikke. Det ligner det i hvert fald ikke MJ er meget regelmæssigt og tæt på usynligt i det meste kildemateriale, hvis man har udstyr der kan vise 24p. Det her er ujævnt og meget tydeligt ved langsomme panoreringer. Som dårlig frame rate konvertering.
|
|||
![]() |
|||
||
Det lyder da underligt at CC ikke skulle kunne spille 24p uden ballade? Kører netflix-dk 24p eller 50p?
|
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
||
Det var netop synligt da jeg brugte You See boksen, men som skrevet er der ikke bemærket med Appen på TVet.
|
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
||
Netflix kører begge dele, afhængig af indholdet.
|
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8680 |
||
Langt det meste indhold er 24p.
|
|||
![]() |
|||
||
Vil det sige at hvis jeg køber en ATV så skifter afspilleren selv mellem 24p og 50p output alt efter om jeg ser Rita (Dansk) eller Homeland (USA)?
|
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
||
Ja, hvis du slår Match framerate til. |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
||
Så tror jeg at jeg ønsker mig sådan en i julegave. Det andet med at skifte manuelt på CC virker lidt begvendt når nu min wdtv, til sammenligning, har kunnet autoskifte i snart ti år.
|
|||
![]() |
|||
sokken ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Online Point: 660 |
||
Er der nogen der ser hakken og andre ikke?
Jeg har aldrig oplevet hakken på Netflix med chromecast eller nvidia shield boks
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |