|
Hvorfor hader så mange SW: The Last Jedi? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-December-2019 kl. 18:33 |
|
Nu er det snart tid til Star Wars i biografen igen
Jeg har undret mig over, hvorfor så mange virkelig hader The Last Jedi ![]() Den er da klart bedre end episode 1 til 3 |
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Nu skal der så heller ikke mege til at gøre noget bedre en den omkang gylle de 3 var
|
||
![]() |
||
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
|
Personligt hader jeg den (samt The Force Awakens) fordi de begge understreger, at de nye film blot er remakes, hvor man har byttet lidt rundt på siderne i de originale storyboards.
(EDIT - og at dømme efter anmeldelserne er The Rise of Skywalker også blot mere af noget, vi allerede har set før - øv!) Redigeret af jacobe - 20-December-2019 kl. 00:28 |
||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
||
![]() |
||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
|
Jeg kan dårligt sige jeg hader den, da jeg ikke har set den.
De sidste 4-5 film har jeg glædet mig til, men de er hver gang blevet set med en tiltagende skuffelse. Det univers er for mit vedkommende et overstået kapitel. Det er ikke så meget at komme efter, og der prøves blot at leve højt på de 3 første film.
|
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4863 |
|
Det er den 8. film i serien. Jeg kan godt lide den og synes personen Rey tilfører meget godt til en vellykket actionfilm. Glæder mig til den næste.
|
||
![]() |
||
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
|
Må jeg spørge, hvad det er du syntes hun tilfører?
|
||
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4863 |
|
Jeg synes da hun er lækker.
|
||
![]() |
||
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 974 |
|
Jeg synes de 3 nyeste film er de bedste i hele sagaen.
De gamle var da søde, men selv set med nostalgiens tågede øjne, så er de ikke bedre film end de nye.
|
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
|
Jeg kan godt lide TLJ.
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
|
Jeg elsker de to nye. Folk der kalder den nyeste trilogi den værste af trilogierne har roterende fis i kasketten.
|
||
![]() |
||
|
Åhhhja ... Naiera, som vi kender ham, generaliserende og provokerende som altid. Det skulle være obligatorisk på forums, at alle indlæg som udtrykker en holdning, skal indledes med "jeg synes, at ..."
|
||
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
|
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |