|
K: Apple tv 4 / 4k |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JonasNF ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2016 Sted: Danmark Status: Offline Point: 36 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Februar-2020 kl. 15:15 |
Hejsa
Er der én, som har sådan en stående?
|
|
![]() |
|
buenso80 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2010 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 200 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har et par stykker i overskud. Men de kan dårligt betale sig at købe brugt, da de holder prisen rimeligt godt, og differencen op til et nyt med 2 års reklamationsret er 2-300kr , hvilket kan være godt givet ud.. Apple tv 4 (ej 4k) brugt: 8-900 Apple tv 5 4k brugt: 1100 Et nyt apple tv 5 4k koster 14-1500kr Et nyt apple tv4 (ej 4k) koster ml. 11-1200 Hvis jeg var dig, ville jeg vente på apple tv6 ;-)
|
|
![]() |
|
buenso80 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2010 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 200 |
Har forresten et tv4 (ej 4k) hvor wifi modulet er stået af, men Lan/Ethernet virker upåklageligt. Du kan sende en PM hvis det har interesse..
|
|
![]() |
|
JonasNF ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2016 Sted: Danmark Status: Offline Point: 36 |
Hejsa..
Tak for svar, jeg kom også selv frem til samme konklusion, at det ikke kaunne betale sig at købe sådan en brugt, så jeg har købt en ny.. Det var også bare, hvis man lige kunne spare en hurtig plovmand ![]() Det er til gengæld en dejlig maskine, selvom jeg ellers er til Android Mvh Jonas
|
|
![]() |
|
Danielwj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
Buenso80.
Hvad skal du have for det halvdefekte apple tv?
|
|
![]() |
|
500 + evt. fragtomkostninger
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |