|
Højtaler i forskellige rum |
Besvar |
Forfatter | |
Rabgade
Ny bruger Oprettet: 03-April-2020 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-April-2020 kl. 09:17 |
Hej med jer. Nogle der kan hjælpe mig med at finde et anlæg. Ikke alt for dyrt :) Kunne godt tænke mig et anlæg, hvor der er højtaler i forskellige rum, hvor vores telefoner, ipad osv. kan kobles på. Måske mulighed for at bestemme hvilken højtaler der skal spille i forskellige rum. Så hvis konen vil høre musik imens hun er i køkkenet og ikke spiller alle rum op :) Er lidt ny inden for området. Mvh. Anders
|
|
Anders gade
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
Køb nogle bluetooth højttalere. De findes i alle prisklasser, jo dyrere jo bedre lyd.
|
|
Clemen
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du har behov for at kunne spille det samme i alle rum: Sonos,Denon Heos, Hvilketsomhelst Airplay2 højtaler Kom med dit budget, så kan vi lettere hjælpe dig, ikke alt for dyrt er en for personlig grænse til at vi kender den. |
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sonos var også min første tanke. Men der ønskes kun musik fra tlf, iPad osv, og kun musik der hvor man er. Så er Sonos overkill og dyrt!
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |