recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - JBL Surround Højttalersæt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

JBL Surround Højttalersæt

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Trisse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 307
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trisse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: JBL Surround Højttalersæt
    Sendt: 12-April-2020 kl. 10:25
Så giver jeg det et sidste shot. 3.000 kr. for det hele afhentet i Ringe på Fyn. Ellers må jeg pakke det pænt sammen og smide det i garagen til bedre tider.

Front højttaler     JBL     Studio 290
Centerhøjttaler     JBL     Studio 235C
Baghøjttalere     JBL     Sat 2
Subwoofer     JBL     E250P

Samlet nypris ca. 15.000 kr. Sælges samlet for 6.000 kr. eller højeste bud. Afhentes i Ringe (alternativt Ringsted eller Ishøj)

Også sat til salg på DBA.

Slet ingen der kunne have interesse????

Redigeret af Trisse - 18-Maj-2020 kl. 11:33
Til top
Precious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Februar-2012
Sted: Ikast, Danmark
Point: 641
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Precious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2020 kl. 11:37
Jeg tror det vil hjælpe at skrive farve på også :)
Til top
Trisse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trisse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2020 kl. 15:29
Kom frisk....
Til top
Trisse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trisse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2020 kl. 12:19
Slet ikke nogen? Kom med et bud. synes jo at prisen er rigtig attraktiv, men de skal væk asap. Så kom frisk
Til top
Trisse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trisse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2020 kl. 20:16
Jeg fatter intet. Har ikke fået en eneste henvendelse. Jeg er blevet gammel og downsizer. Men er der slet ingen der går op i go gammel lyd og surround.
Jeg er overrasket! Men kom med et bud. Svarer ikke på skambud.
God aften
Til top
Trisse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trisse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2020 kl. 16:55
Byd byd byd. Jeg er til at handle med... De skal væk asap
Til top
Trisse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trisse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2020 kl. 15:41
Nogen der kan hjælpe her. Er det prisen? Synes faktisk det er en meget meget fair pris.
Er det højttalerne ?
Hvad gør man for at komme af med dem. De har været herinde og på DBA i 3 uger nu uden en eneste henvendelse...
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7240
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2020 kl. 16:03
Ville nok tage flere billeder og beskrive dem bedre.
Samt en alder hjælper også

Der er meget lidt efterspørgsel på sådanne sæt  og tror de bliver svære at få noget særligt for.

Sådan er det desværre for hifi grej ved mindre det er topklasse

Og som dig selv er der en tildens til små enheder 
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19818
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2020 kl. 16:28
Det er store tunge gulvhøjttalere, det er bare ikke populært.

Mit sidste sæt DLS R66 (cirka samme størrelse) gav jeg 1100 kroner for.

Det næste er at JBL er blevet lidt ugleset i Danmark, efter de ikke er hos hifiklubben længere. 

Det tredje er at dine billeder ikke er særligt sigende. 
Eksempelvis ligner det at toppen af din center er helt vildt ridset - er den det?

Jo flere oplysninger du har, jo bedre er chancen for slag.
Alder, beskrivelse af hver enkelt højttalertype, link til hver højttaler på producentens hjemmeside.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7240
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2020 kl. 18:30
KlausDM:

ang billedet så ligner de noget der misholdt,   men det kan måske forklares af trådstarter.

Er der ridser og andre defekter så bliver de nok umulige at sælge
Til top
l'Blundt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Januar-2018
Sted: Hillewood
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér l'Blundt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2020 kl. 19:00
De ser da på ingen måde misligholdt ud. Centeret kan på det ene billede se ud som den er ridset ovenpå. Men det kan måske bare være striber efter aftørring.
Men ellers ser det da ok ud.

Min mening omkring det er nok at det ikke er en populær højttalerserie.
Det er sjældent jeg har set spørgsmål om dem. Jeg har ikke en fornemmelse af at mange entusiaster har haft dem. Og så er der faktisk en del til salg af dem. Personligt har jeg altid "følt" at de brugtpriser jeg så på dem var for høje, ud fra min erfaring med hvor populære de er blandt entusiaster(det er trods alt dem der køber brugt hifi).

Til gengæld Har jeg kun læst positivt om dem fra brugere(ellers havde de vel ikke haft dem).
Og professionelle reviews har kun været positive(men er ikke sikker på at jeg nogensinde har læst et negativt).
Mvh. l'Blundt
Til top
Trisse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trisse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2020 kl. 11:01
De står fuldstændig som nye men kan da godt se at center på billedet måske nok lige kunne være pudset lidt bedre.
Nu er de sat ned til 5.000 kr. så må vi se. Og kom med bud. De skal væk snarest...   
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu