|
fælleskøb af Arion AW-9300 PVR |
Besvar |
Forfatter | |
michael.moller
Ny bruger Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
Emne: fælleskøb af Arion AW-9300 PVR Sendt: 08-Oktober-2006 kl. 16:41 |
hvad med et fælleskøb af denne: Arion AW-9300 PVR hvis ikke andet så..... hvor kan den købes i dk.... kan ikke finde nogle forhandlere
er der nogle der ligger inde med erfaringer...... |
|
miri
Guld medlem Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
Sendt: 09-Oktober-2006 kl. 09:06 |
miri
|
|
A.Morup
Super bruger Oprettet: 05-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 268 |
Sendt: 09-Oktober-2006 kl. 11:06 |
Hej Michael! Det er mig der har skrevet ovenstående tråd på DigitaltTV og som har spøgt en del i dette forum omkring Arion combi-modellerne. Efter mere end ½ års grundige overvejelser har jeg ret impulsivt købt en Topfield 5400 PVR combi-receiver hos Sattom.de, som jeg regner med at modtage en af de nærmeste dage. Når jeg har haft tid til at teste den vil jeg vende tilbage med en personlig anmeldelse i dette forum... Hvis du kan lidt tysk, så er der meget info om Arion-modellerne i dette halv-officielle tyske forum. Her er det mest DVB-S modellen (AF-9300 PVR) som er i fokus, men det er med stor sandsynlighed de samme bugs, som du vil opleve i AW'eren. En ting som virkeligt har holdt mig kølig omkring Arion er problemet med udfald på optagelserne ("Aussetzern" på tysk) som varer fra 1 til flere sekunder og som optræder når disken blot er mere end 1/3 fuld. Ny firmware til AF'eren har tilsyneladende hjulpet en del på dette over de sidste måneder, men i mellemtiden er der ikke blevet lavet en eneste firmware til AW'eren, så det er ikke til at vide, hvornår der sker noget... Mit bedste råd er at du lægger dig lidt på baghjul - om et par uger kan jeg fortælle dig om Topfield'en er noget værd. Personligt så synes jeg at 4.150 DKK for en model med 320 GB hardisk (leveret) er helt OK... Med venlig hilsen Redigeret af A.Morup - 09-Oktober-2006 kl. 11:09 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |