recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DR-app - luk for updatering? (android tv)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DR-app - luk for updatering? (android tv)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 1045
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DR-app - luk for updatering? (android tv)
    Sendt: 16-Juni-2020 kl. 12:50
Når jeg vil se Live på den nye DR Android TV-app, så skal jeg lukke appen ned og åbne den igen for at se  aktuelle og kommende Live-udsendelser. 

Hvis jeg ikke gør det, er der kun adgang til de samme som var der sidst, jeg brugte appen. Så den opdaterer altså ikke af sig selv.

Forsiden ser derimod ud til at opdatere løbende. Hvis jeg scroller ned i bunden, så er der adgang til opdaterede Live-udsendelser.

Er det mig, der gør noget forkert, eller er det bare sådan? (bruger Nvidia Shield 2017)

Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Point: 4089
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2020 kl. 12:56
Oprindeligt skrevet af longjohn2 longjohn2 skrev:

Når jeg vil se Live på den nye DR Android TV-app, så skal jeg lukke appen ned og åbne den igen for at se  aktuelle og kommende Live-udsendelser. 

Hvis jeg ikke gør det, er der kun adgang til de samme som var der sidst, jeg brugte appen. Så den opdaterer altså ikke af sig selv.

Forsiden ser derimod ud til at opdatere løbende. Hvis jeg scroller ned i bunden, så er der adgang til opdaterede Live-udsendelser.

Er det mig, der gør noget forkert, eller er det bare sådan? (bruger Nvidia Shield 2017)

Nej der nogle der har meldt den ind til dr's feedback. For at gøre dr opmærksom på det. og det synes jeg også du skal gøre, så vi er flere i koret
Til top
alc Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-Marts-2019
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér alc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2020 kl. 22:35
Ja, det er ikke bare live tv. Det er oversigten i det hele taget der ikke opdaterer. 

Derudover skal man trykke “pause” 2 gange for at pause en udsendelse, da det første tryk kun aktivere progress baren. Det samme gør sig gældende når man vil genoptage afspilningen lidt efter. 

Og hvis man har oprettet en bruger med pinkode spørger den ALDRIG om pinkoden så snart du har tastet den én gang. Ikke smart, da alle i familien så bare bruger samme profil hvilket kan give forvirrende anbefalinger og gøre det svært at gennemskue hvor man er nået til hvis flere ser de samme programserier. 
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2009
Point: 1045
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2020 kl. 23:57
Tak for input. 

Ringe trøst, at det ikke bare var en fejl-40 ;-)

DR havde jo lovet. at den skulle være tilgængelig i første halvår 2020 - og nåede det lige. Men hastværk er vist lastværk.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu