|
Optage berøring på skærmen |
Besvar |
Forfatter | ||||
Guld medlem
Bruger Oprettet: 15-April-2020 Status: Offline Point: 232 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-Oktober-2020 kl. 08:17 |
|||
Findes der en app som kan optage hvad man foretager mig på skærmen? Jeg tænker på fx at swipe og trykke bestemte steder i en app, som så kan afspilles igen.
|
||||
Hajsa
Super bruger Oprettet: 22-November-2009 Status: Offline Point: 319 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
På hvilken enhed?
|
||||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hvis iOS > Indstillinger > Kontrolcenter > Skærmoptagelse
|
||||
Guld medlem
Funktioner
Tak(0)
|
|||
|
||||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Så har du fået svaret.
|
||||
Guld medlem
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Tror nok man fx kalder det en macro. Altså hvis jeg starter en app som fx en lommeregner. Så starter jeg optagelse af hvad jeg trykker på. Fx 5+5 og stopper optagelsen og den bliver gemt. Så næste gang jeg har brug for at få det regnestykke regnet ud, starter jeg lommeregner appen og afspiller den macro jeg har indspillet og får 5+5 regnet ud. Håber nogen forstår hvad jeg mener.
|
||||
Guld medlem
Funktioner
Tak(0)
|
|||
|
||||
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det nærmeste du kan komme er med "genveje" i ios. det er en app apple har lavet. - Den er ikke automatisk med i ios, så den skal downloades fra appstore. - brug google til at finde ud af hvordan den virker.
|
||||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |