|
Apple app på C9 virker ikke |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Oktober-2020 kl. 21:50 |
Hej
Har lige købt en ny IPad, så fik et års gratis Apple+ Virker fint på IPhone, men mit C9 vil ikke starte appen op siger at der ikke er noget netværk, og det Passer ikke, alle andre apps kører fint, nogen der ved hvad man gør ved det. Appen er opdateret.
|
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7229 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bruger du wifi eller kabel.
På mine LG virker det fint på B modellerne
|
|
![]() |
|
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kabel og alt andet virker, alle apps.
|
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
|
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har lige slettet den geninstalleret, samme sørgelige resultat den påstår der ikke er noget netværk,
hvordan den lige har installeret appen uden netværk må så være en gåde. Appen må være defekt efter seneste opdatering.
|
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
|
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har nu fejlmeldt det til LG, jeg er åbenbart den eneste i verden der har det problem.
|
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
|
rune.alleslev ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2017 Sted: København Status: Offline Point: 25 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har C9 og ATV+ app'en virker fint her
|
|
Rune Alleslev
LG OLED55C9V - Denon receiver + Heos - B&W højtalere - PS4 - ATV 4K |
|
![]() |
|
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
LG foreslår at nulstille TV til fabriksindstillinger, ellers har de ikke andre forslag, det har jeg nu ikke tænkt mig, så bruger jeg hellere air play
|
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5169 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du prøvet noget så simpelt som at genstarte TV’et? Det virker på rigtigt mange fejl bare at hive strømstikket ud og vente lidt med at sætte strøm på igen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |