|
S: Blu-Ray samling på 178 titler samt afspiller |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Carsten Selleri ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 163 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-November-2020 kl. 14:52 |
** Nu opdateret med billeder. Se første indlæg på side 2** På grund af en omskiftelig tilværelse får jeg ikke brugt nogle af mine afspillere og det dertilhørende store filmbibliotek jeg har liggende. Tiden er derfor kommet til at skille mig af med det. Jeg er klar over at jeg ikke kan få den store formue for det i denne streamingæra, men jeg kunne godt bruge jeres hjælp til at vurdere hvad sådan en 'pakke' omtrentligt er værd? HD DVD afspilleren er Toshibas flagskibsmodel (HD-XE1 mener) og Blu-ray afspilleren er en af Panasonic tidligere flagskibsmodeller med 3D kombabilitet. Hvis nogen skulle være interesserede melder i selvfølgelig også bare ind.
Redigeret af Carsten Selleri - 02-December-2020 kl. 19:17 |
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5220 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
HD DVD er meget lidt værd, da det er et udgået format. Så hvor mange af de 200 skiver er bluray?
|
|
![]() |
|
Carsten Selleri ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 163 |
Det er jeg klar over, men den kan stadig afspille de 100 og en slat HD DVDer der medfølger :) Jeg søger som sagt heller ikke at score kassen, men der er trods alt et par timers solid underholdning. Størstedelen er Blu-rays, der er 100+.
Redigeret af Carsten Selleri - 05-November-2020 kl. 16:08 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Filmliste.?
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Har jeg ikke udarbejdet. Alle film ligger pt i nogle flyttekasser. Hvis nogen er interesserede kan jeg selvfølgelig tage billeder af dem. Biblioteket består primært klassikere og blockbustere.
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6391 |
Nærbilleder af hele filmsamlingen er et must, hvis du ikke har tænkt dig at lave en liste
HD DVD eller Blu-ray, med eller uden danske undertekster?
Redigeret af jake51 - 05-November-2020 kl. 17:05 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Det vil jeg se om jeg ikke får mulighed for i morgen så :) Mht. undertekster er det en blandet landhandel. Jeg vil vurdere at jeg har købt langt størstedelen i udlandet, så sandsynligvis overvægt med udelukkende engelske undertekster. Og kan huske at jeg med møje og besvær fik fat i den japanske udgivelse af Band of Brothers, som desværre er uden engelske undertekster
![]() |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
At købe så mange fil blindt er der vel ingen der gør, kunne da nok aftage nogen, men ikke uden at have titlerne. Om der er tekster på eller ikke er hamrende underordnet, hvis det er Engelsk eller Skandinavisk sprog.
Redigeret af Radiomanden - 05-November-2020 kl. 17:11 |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Som skrevet så ser jeg på at få taget nogle billeder i morgen. I første omgang var min hensigt nu også bare at undersøge om man overhovedet kunne få lidt mønt for afspillerne og filmen, nu hvor streaming er blevet den (i min opfattelse, ret mig hvis jeg tager) dominerende platform for film- og serie forbrug
![]() |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Og så lige en vigtig ting, hvor i landet befinder de sig ? |
|
![]() |
|
I Struer :)
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Så kunne jeg også være interesseret, det er da kun ca40 km herfra
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |