recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vurdering af dali Swa - 12 vs dali ikon sub
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vurdering af dali Swa - 12 vs dali ikon sub

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6451
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Vurdering af dali Swa - 12 vs dali ikon sub
    Sendt: 09-November-2020 kl. 10:44
hejsa 
Overvejer om hvilken en af disse to subs jeg skal nappe - nogen der har haft en af dem og kan fortælle om i har været tilfredse.  Skal bruges til musik og film.

Skal spille sammen med dali ikon 5 eller dali mentor 5 og en dali mentor lcr - baghøjtalere er ikke købt endnu og er på receiverjagt.  Skal dog have købt en denon 4310 af en herindefra.  Og har også kigget på en sony str dn-1060.
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
JohnConnor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Januar-2015
Point: 1036
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnConnor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2020 kl. 12:27
Jeg har haft 7-8 SWA-12 og nogle gange et par stykker på samme tid. Synes de performer fantastisk kontra brugtpris

Har altid handlet til 7-900kr. men ofte prøver sælgere at doble den pris😱 

Seneste år er det dog gået op for mig hvor meget integrationen mellem subs og resterende højttalere er. 

Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Point: 6451
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2020 kl. 13:02
ok godt at høre.  Nogen der har erfaringer med den anden
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu