|
Har i modtaget iPhone 12 pro Yousee releasedag? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24763 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-November-2020 kl. 21:21 |
Jeg har bestilt en iPhone 12 pro max fra Yousee i Fredags. Nu går jeg og tænker på, om den kommer på Fredag. Yousee siger ikke noget. Så jeg ville høre, om der er nogen af jer, som har haft forudbestilt en iPhone 12/12 Pro den dag de kunne bestilles, og om i modtog jeres mobil på releasedagen?
Redigeret af Flemming Larsen - 12-November-2020 kl. 11:30 |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
der kommer altid en sending til dk på release dagen, men afhængig af produktionsantallet, verdenssituationen etc. så kan der være meget store afvigelser i HVOR mange der kommer til landet generelt. får man ikke i første bølge og de er stort set altid udsolgt fra starten af, da mange af dem er beregnet til at komme ud i butikker til display, skal man forvente et sted mellem 2-4 uger til næste levering.
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24763 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er irriterende, at de intet oplyser om noget. Jeg kom ret hurtigt gennem køen denne gang, så kan jo håbe. Telenor og Telia havde i lang tid dato på hvornår de kunne forventes.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
prøv da at ringe til dem. du har vel et ordrenummer?
|
|
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Det er prøvet en del gange. De kan/vil ikke svare på det.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
claus_jac
Funktioner
Tak(0)
|
så er det fordi der er en gigantisk backlog. - sendinger kommer hjem ca hver 2-3. uge, og hvis der er så stor en backlog at de ikke kan se du kommer med i næste runde, så lukker de nok ned for at undgå problemer.
|
|
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Problemet er ikke så stor, da jeg også har bestilt en fra Telenor. Så skal der desværre betales et ekstra abonnement i 6 måneder. Men jeg vil altså have den på releasedagen.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6196 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tja.. der er jo altså noget for tiden, der hedder coronavirus og forårsager diverse problemer
Mon det ikke går alligevel, hvis det ikke bliver lige netop på dagen? Har fravalgt den nye iPhone - har været glad for min iPhone 6 Plus - pga. prisen og har købt en Android til en fjerdedel af prisen |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
claus_jac
Funktioner
Tak(0)
|
ja og hvordan går det lige for dig jake51? vi kan i hvert fald se ud fra alle de spm du stiller at du ikke har styr på den telefon.
så kan man diskutere om den så rent faktisk er billigere. forestil dig hvis du skulle betale for den support du kræver herinde i forummet. - regnede du den del med, var det nok ikke helt så meget billigere.
|
|
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Nå, men klokken 02.21 i nat fik jeg besked om, at den var på vej. Så alt er bare godt.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6196 |
Funktioner
Tak(0)
|
claus_jac gamle kammesjuk, gu har jeg da ej styr på min Android efter at have haft iPhone i flere år Man kan altid stole på at du øser ud af din negativitet
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |