|
Solgt, må slettes |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Martin Sjøstrand ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 528 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-November-2020 kl. 20:34 |
jeg har omkring 1.000 cd-lommer af den her type, som jeg har haft Blurays i.
https://www.av-connection.dk/?PNo=AM-60288
Tænker i omegnen af 200 kr, ved ikke om det lyder rimeligt? Redigeret af Martin Sjøstrand - 30-November-2020 kl. 22:25 |
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
nu skal det ikke lyde som en sang fra de varme lande, men min mormor er blind og elsker når jeg giver hende lydbøger på cd - og har tit ledt efter lidt i den stil du har til de brændte CD’ere. Jeg tillader mig at byde 125 kroner. Hvor i landet er det.
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Martin Sjøstrand ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 528 |
jeg skal lige være helt sikker... du er med på at det er ca. tusind lommer, ik? Jeg tænker bare, din mormor må være en ivrig lytter
![]() De befinder sig i 2690, Karlslunde
|
|
![]() |
|
Henrik S-A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-September-2007 Status: Offline Point: 91 |
Jeg vil gerne give 150 afhentet - og donere en god håndfuld til #2's mormor 😊
|
|
![]() |
|
Henrik S-A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-September-2007 Status: Offline Point: 91 |
Af ren nysgerrighed: Hvad har du gjort af dine skiver siden du ikke skal bruge lommerne mere?
Redigeret af Henrik S-A - 29-November-2020 kl. 15:41 |
|
![]() |
|
Så er det dine. Med en lidt bedre pris, PLUS omtanke for mormor, så kan jeg ikke sige nej
![]() Ang. skiverne, så er vi lige flyttet i hus, så jeg fik lige pludselig plads til at få mine covers ud af flyttekasser, og op i reoler ![]() Lommerne kan afhentes Råbjerg 25, 2690 Karlslunde Tlf: 61 26 16 26 Mvh Martin
Redigeret af Martin Sjøstrand - 29-November-2020 kl. 16:29 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |