|
Har Nvidia Shield eller pro? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-November-2020 kl. 05:48 |
Jeg skal have mig endnu en Nvidia Shield, men jeg er i tvivl om jeg skal købe den almindelige eller Pro'en? Jeg skal kun bruge Shield'en til at afspille film på. Jeg har hørt en del godt om AL-upscaling, men har begge Shield'er denne funktion? Kan begge Shield dekode samme lydformater?
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4076 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Begge to kan det sammen. Af det du kræver. Den almindelige Shield er har bare sværere ved at kører spil
|
|
LG nanocel, Denon x1400h front Dali (opticon LCR og sur. zensor 1, C zensor vocal, FH alteco). Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, music assistent med heos, pladespiller argon med ortofon 2M blue
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Online Point: 5358 |
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
Hvor godt er AL upscalering efter jeres mening? Er det det så godt som de påstår?
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4076 |
|
|
LG nanocel, Denon x1400h front Dali (opticon LCR og sur. zensor 1, C zensor vocal, FH alteco). Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, music assistent med heos, pladespiller argon med ortofon 2M blue
|
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
jeg tænkte det upscaling var noget pjat. Ser en del opdagelser fra TV på min shield og må sige at upscaling virker rigtig godt. Synes at huske at pro udgaven er 64 bit og ikke pro 32 bit, og at Kodi kører bedre på pro, derfor valgt jeg pro. Ved ikke om det stadig er sådan at Kodi er bedst på pro.
|
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
Kender en der har den lille model og han siger han har problemer med 4k HDR i Plex.
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
Han snakkede om noget buffering problemer.
Jeg har Pro og der er ingen problemer.
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Online Point: 5358 |
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |