recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Har Nvidia Shield eller pro?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Har Nvidia Shield eller pro?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jimmbo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-August-2007
Sted: Risskov..
Status: Offline
Point: 1966
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jimmbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Har Nvidia Shield eller pro?
    Sendt: 27-November-2020 kl. 05:48
Jeg skal have mig endnu en Nvidia Shield, men jeg er i tvivl om jeg skal købe den almindelige eller Pro'en?

Jeg skal kun bruge Shield'en til at afspille film på.

Jeg har hørt en del godt om AL-upscaling, men har begge Shield'er denne funktion?
Kan begge Shield dekode samme lydformater?
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Point: 4076
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2020 kl. 06:22
Begge to kan det sammen. Af det du kræver. Den almindelige Shield er har bare sværere ved at kører spil
LG nanocel, Denon x1400h front Dali (opticon LCR og sur. zensor 1, C zensor vocal, FH alteco). Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, music assistent med heos, pladespiller argon med ortofon 2M blue
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Online
Point: 5358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2020 kl. 09:14
Oprindeligt skrevet af Jimmbo Jimmbo skrev:

Jeg skal have mig endnu en Nvidia Shield, men jeg er i tvivl om jeg skal købe den almindelige eller Pro'en?

Jeg skal kun bruge Shield'en til at afspille film på.
..
Pro udgave har USB porte, så du kan koble USD harddisk direkte på.
Mvh. JørgenT
Til top
Jimmbo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-August-2007
Sted: Risskov..
Point: 1966
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jimmbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2020 kl. 21:48
Hvor godt er AL upscalering efter jeres mening? Er det det så godt som de påstår?
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2020 kl. 23:59
Oprindeligt skrevet af Jimmbo Jimmbo skrev:

Hvor godt er AL upscalering efter jeres mening? Er det det så godt som de påstår?
nu har jeg ikke 2019 modellerne, men testene er enige i det er noget af det bedste
LG nanocel, Denon x1400h front Dali (opticon LCR og sur. zensor 1, C zensor vocal, FH alteco). Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, music assistent med heos, pladespiller argon med ortofon 2M blue
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2020 kl. 07:17
jeg tænkte det upscaling var noget pjat. Ser en del opdagelser fra TV på min shield og må sige at upscaling virker rigtig godt. Synes at huske at pro udgaven er 64 bit og ikke pro 32 bit, og at Kodi kører bedre på pro, derfor valgt jeg pro. Ved ikke om det stadig er sådan at Kodi er bedst på pro.
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Point: 2569
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2020 kl. 10:09
Kender en der har den lille model og han siger han har problemer med 4k HDR i Plex.
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2020 kl. 11:10
Oprindeligt skrevet af Bjur Bjur skrev:

Kender en der har den lille model og han siger han har problemer med 4k HDR i Plex.
hvad for nogle problemer? Hvis det er tone mapping så har serveren lige fået en opdatering til at klare dette korrekt
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Point: 2569
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2020 kl. 12:19
Han snakkede om noget buffering problemer.
Jeg har Pro og der er ingen problemer.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Online
Point: 5358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2020 kl. 13:34
Oprindeligt skrevet af Bjur Bjur skrev:

Han snakkede om noget buffering problemer.
..
WiFi eller kablet?
Mvh. JørgenT
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu