|
LØST: HBO abonnement genaktiveret virker ikke |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-December-2020 kl. 20:17 |
Hej
Har genaktiveret vores HBO abonnement via iTunes og er logge ind men får besked om at jeg ikke kan se indhold da abonnementet skal aktiveres. Har modtaget bekræftende mail fra Apple om at abonnementet er aktiveret igen. Hvad kan dette skyldes? PFT
Redigeret af DanishCanadian - 06-December-2020 kl. 15:46 |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu får jeg beskeden om at "Beklager der er opstået et problem. videoen kunne ikke afspilles. Prøv igen senere" hvad hulen sker der????? Virkede i går,
|
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2369 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har lige lavet samme manøvre i går, og har ingen problemer.
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
fik løst det ved at kontakte HBO supporten. Fik dog aldrig en forklaring på hvad der var problemet.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |