|
Lilla billede/Denon 2312 problem |
Besvar |
Forfatter | |
mitsu2
Ny bruger Oprettet: 25-Oktober-2011 Status: Offline Point: 9 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-December-2020 kl. 10:20 |
Hej mit problem er nu efter jeg har fået et nyt 4k tv ( lg c9 )og ser film via min NVIDIA Shield som køre igennem min ældre årgang forstærker som den altid har gjort ved mit gamle tv så får jeg nu et lilla billede,og hvis jeg tager NVIDIA og køre den udenom forstærkeren,altså direkte til tv'et er der ingen problemer ,er der nogen der kan hjælpe mig hvad problemet kan være ?
Skal siges at jeg har ikke ændret noget ved mit setup,har kun fået et nyt tv og nu har jeg et lilla billede hele tiden 😖
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
HVorfor er en fin UHD medieafspiller forbundet til en gammel reciver som ikke kan behandle UHD, som så sender signalet til et UHD TV.? Det giver ingen mening.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
mitsu2
Funktioner
Tak(0)
|
ja godt spørgsmål,er ikke selv så teknisk anlagt 🙈,så har ikke tænkt at problemet kunne være derfor,pga mit nye tv ,da det gamle full hd ikke var noget galt med ,da jeg havde det🙂men det giver selvfølgelig mening 😉
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så enten Shield direktet til TVet, eller anskaf kompatibel Reciver.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
mitsu2
Funktioner
Tak(0)
|
tak for svaret den er også bestilt 🙏🙂
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |