recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Switch/ pre-amp til Lyngdorf
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Switch/ pre-amp til Lyngdorf

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2589
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pede8000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Switch/ pre-amp til Lyngdorf
    Sendt: 07-Marts-2021 kl. 09:54
Jeg er løbet tør for analoge input på min forstærker. Der er kun 2 hvor det ene er phono (MM), det andet bruger jeg til at drive fronter i min surroundopsætning. 

Jeg er løbet tør fordi jeg gerne vil tilkoble en 2I fra Bluesound til Tidal (MQA), og det lader ikke til at der Tidal Connect til TDAI-1120 fra Lyngdorf. Dette kræver at jeg bruger 2I´s DAC til udpakning og derfor skal jeg tilkoble analogt til min forstærker.

Ville jeg kunne tilkoble en form for switch eller forforstæker, med indgange til min AVR/ preout samt Bluesound 2I, uden at smadre lyden. Er der noget specielt at være opmærksom på når man tilkobler preout til en switch?

Er det værd at gå målrettet efter MQA eller er CD kvalitet fint fra Tidal?
Håber nogen vil dele deres erfaringer, med både Tidal MQA (Masters) og forforstærker/ switch?!

Håber ikke det er for forvirrende, med de mange spørgsmål, men det er svært at finde noget på nettet om disse ting.

På forhånd tak for hjælpen.

/ Peter

Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu