|
Netflix i 4K. Hvordan finder jeg udbudet? |
Besvar |
Forfatter | |
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2426 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 20-Marts-2021 kl. 18:26 |
Jeg synes, at Netflix kører i ring med at vise det samme igen og igen på menuer/oversigten, og omfanget af film med god billedkvalitet virker begrænset.
Jeg vil gerne finde film, serier mv i 4K kvalitet, men det er svært. Hvordan kan man det? Og findes der andre udbydere, der er bedre? Tak. |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Itunes er din ven .
Ved ikke hvordan det er nu, men tidligere tilbød Netflix kun egenproduktioner i 4k HDR. Når jeg skal have mit OLED til at shine,så lejer jeg en premiere film på Itunes - der er efterhånden et ret seriøst udvalg . . |
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
bentpetersson
Funktioner
Tak(0)
|
Tak Lennon.
Jeg vil så undersøge, hvilke egenproduktioner Netflix har lavet. Men måske findes der en liste, som jeg kan bruge.
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
Rolf Lemmike
Guld medlem Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1054 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan søge på 4K.
|
|
bentpetersson
Funktioner
Tak(0)
|
Tak. Det gjorde jeg tidligere, men det ser ikke ud til at virke nu.
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
bentpetersson
Funktioner
Tak(0)
|
Ok. Søgning på 4k virker måske alligevel, selv om den enkelte menu ikke oplyser, at det altid er 4k. Tak.
Redigeret af bentpetersson - 20-Marts-2021 kl. 21:48 |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |