|
S: Pioneer KRP-600a |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Marts-2021 kl. 14:50 |
Hejsa
Jeg opgraderer TV, så jeg har jeg fået mit gamle TV en Pioneer KRP-600a i overskud. TVet fremstår i flot stand, men jo med en del år på bagen efterhånden. Det er fuld funktionsdygtig, jeg har dog nogle få gange over det sidste halve år oplevet den 8 blinkene blå LED, som ihvertfald indikerer at noget af elektronikken trænger til skift, man kan læse om løsninger på nettet, og som jeg forstår er det et kort til 125 pund der kan løse det, men dette er udenfor mit kompetenceområde. Jeg tror den periodiske fejl også er varmerelateret for mediaboksen for når tvet er slukket og strøm taget fra så kører det fint igen herefter, selve skærmen er der ikke noget med. Fjernbetjeningen er stort set ikke brugt, da jeg har brugt programmerbar remote i mit setup. Jeg regner med at jeg får mit nye tv om 2-3 uger hvorefter denne kan afhentes (syd for Aarhus). Jeg har ingen ide om hvad en sådan skærm kan koste, men jeg ville syntes det var synd den havnede på genbrugspladsen, så hvis nogle har en interesse i den så skriv gerne. |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19815 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Arrrrgh, det frister.............. Klaus
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
Hvad er der egentlig af brugbar tuner i den model, er det ikke kun DVB-S2 ?
Kan skærm bruges alene som monitor med HDMI input, uden mediaboksen?
![]() |
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
man skal bruge mediaboxen som hub for skærmen de er uadskillige, men med en ekstern tuner apple tv eller chromecast spiller den fint
Du kan se specs på skærmen her Redigeret af rhsin - 22-Marts-2021 kl. 19:53 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Skærmen står på lager iført originalemballagen
![]() |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() Men i pga fejlen med de blå blink bliver det et symbolsk bud på 200,- afhentet
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
hej Jørgen
Tak for buddet, men efter overvejelse gemmer jeg skærmen til jeg får en til at kigge på den, da der tilsyneladende er en simpel fix der ikke koster alverden. God dag
![]() |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Helt OK
![]() |
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |