|
Hvor billig kan man købe et 50" tv |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
gasolin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1586 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-April-2021 kl. 19:09 |
|
Jeg overvejer (forårsrengøring) at smide mit Panasonic 42" Plasma-TV TX-P42G20E ud da det er mindst 10 år gammel, bruger strøm og en del af skærmen har problemer med belægningen (dengang jeg opdagede det dækkede forsikringen ikke) samt jeg bruger det max 2 timer om dagen
Men hvor billigt kan man købe et f.eks 50" skærm hvis jeg skal have et som kunne være til 2000-2500kr der ikke bruger så meget strøm og som generalt har et fint billede Skal være med høj hz så billedet er flydende, har selv 144hz pc skærme så jeg vil gerne have en flydende oplevelse. En fod i midten vil hjælpe meget så man ikke skal have et andet lidt pænere tv møbel i næsten samme bredde som tvet
|
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7163 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
hvis dine krav er små så kan de jo købes ganske billigt
Men begynder du at stille lidt krav stiger prisen hurtigt. For 2000 skal du ikke forvente meget, Men brugt marked kan du sikkert finde noget ok
|
||
![]() |
||
gasolin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1586 |
|
Nyt med fragt op på anden sal og med fuld garanti, der skal bare være mulighed for en chromecast, har intet som skal afspilles i 4k
Redigeret af gasolin - 04-April-2021 kl. 20:13 |
||
![]() |
||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4743 |
|
Hej. Normalt ville jeg anbefale at kigge efter et OLED TV, da du kommer fra et Plasma. Men en søgning på PriceRunner efter det billigste 50" viser flere fra 2495,- Men hvis du går op til 2.699 kr, kan man få et Panasonic TX-50HX702 hos Bilka, Føtex eller Wupti. Jeg kender det ikke og for mig lyder det som et tilbud fra deres ugeavis: Hilsen Carsten. |
||
![]() |
||
|
Smart nok der er indbygget chromecast, er det en 4k chromecast ?7 WOW energiklasse g som er den dårligste
Redigeret af gasolin - 04-April-2021 kl. 21:30 |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19629 |
|
1. Er du klar over at energiklasserne lige er blevet lavet om? Energiklasse G i forhold til dig gamle tv er nok 1/10 strømforbrug. 2. For 2500 får du altså ikke noget der ligner kvalitet. Til gengæld forældes det hurtigt. For det tredobbelte får du cirka "spitzenklasse". Klaus
Redigeret af KlausDM - 04-April-2021 kl. 23:27 |
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4995 |
|
Skal ses med de nye energimærkninger, hvor alle TV er flyttet ned på G ![]() Redigeret af Munch - 04-April-2021 kl. 23:33 |
||
![]() |
||
|
43" versionen er en del bedre, bare mærkeligt de opgiver begge skærme fra samme model efter 2 forskellige standarder
Mit er opgivet til 280watt hvor f.eks et panasonic 50HX702 bruger ca 71 ca 1/4 mindre ikke 1/10 del |
||
![]() |
||
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1033 |
|
Der findes ikke to standarder - Bilka har bare glemt at skifte energimærket.
|
||
![]() |
||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
|
Brug samme beløb,som du i sin tid spenderede på dit plasma - og du er ret godt kørende. . .
|
||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||
![]() |
||
|
Jeg skal ikke bruge samme beløb og slet ikke når jeg ikke har de penge og kun ser tv på mit tv i 1-2 timer som max hver dag
|
||
![]() |
||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
|
Det er jo en ret så kedelig udvikling . . .
Redigeret af Lennon - 05-April-2021 kl. 02:13 |
||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |