|
Panasonic DMR-BCT84 |
Besvar |
Forfatter | |
sonybetamax
Ny bruger Oprettet: 13-April-2021 Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-April-2021 kl. 15:20 |
Hej, jeg har en harddiskoptager af mærket Panasonic DMR-BCT84. Jeg har prøvet, at koble den til mit TV, men kan ikke få den til at optage noget fornuftigt. Det den optager er meget utydeligt for ikke at sige umuligt at se/læse.
Er der nogen, der har erfaring med det?
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7123 |
Funktioner
Tak(0)
|
hvad optager du og hvor fra ?
Den kan jo bruges som tuner og der må da være billede. Bruger du hdmi mellem optager og tv ?
|
|
sonybetamax
Funktioner
Tak(0)
|
Hej, jeg optager fra YouSee og det gælder alle kanaler. Nej, der er ikke et billede, det er flimmer. Jeg bruger både hdmi og antennekabel mellem optager og tv.
mvh. Sonny
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5300 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
sonybetamax
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, det har jeg gjort 2-3 gange..
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10472 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du indstillet de nødvendige søgeparametre = startfrekvens, symbolrate og netværks ID? Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
sonybetamax
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, jeg kan også se, at der er et tv-signal imellem flimmeret.
Mvh. Sonny
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5300 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og når du kører en kanalsøgning, hvad melder den så ud om fundne kanaler? I recorders menu burde du kunne finde et punkt der siger noget om TV kanals (den kanal den står på) signalstyrke og signalkvalitet (sikkert i forbindelse med kanalsøgning) Redigeret af JørgenT - 14-April-2021 kl. 11:39 |
|
Mvh. JørgenT
|
|
C. Johansen
Guld medlem Oprettet: 16-April-2012 Status: Offline Point: 636 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan der være problemer med kabel-forbindelserne? Der kan måske være fejl på HDMI-kablet.
|
|
sonybetamax
Funktioner
Tak(0)
|
hej, jeg takker mange gange for alle tilbagemeldingerne. Jeg vil prøve med et andet HDMI kabel, men skal lige have fat i et først. Jeg vender tilbage.
Mvh. Sonny
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |