|
S: Earthquake ISO-200 + Behringer NU3000D |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Grymok ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2013 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 340 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Maj-2021 kl. 02:22 |
Jeg sælger min Earthquake HUM and Buzz cleaner. Den har været brugt til at eliminere brum da jeg kørte med passive subwoofere gennem en behringer forstærker. Den kan samtidig konvertere fra phono -> XLR og vice versa. Den er brugt i 4 måneder så er som ny. Har phono han til xlr hun kabler og XLR han / hun kabler som kan følge med for et beskedent beløb. Tænker en pris på 150 kr. Yderligere har jeg en Behringer NU3000D forstærker, som er defekt, noget har kortsluttet da et xlr kabel blev klippet over mens den var tændt. Selve forstærkeren tænderen fint, men står bare med røde lamper. Forstiller mig det er en komponent på printet der skal skiftes. Der er installeret 80mm noiceblocker NB X1 blæser i den. Ved ikke hvad prisen på sådan en evt. kan være hvis nogen vil forsøge at reperere den, 150kr? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |