|
Solgt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Andersjens112 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-August-2020 Sted: Stenløse Status: Offline Point: 67 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Maj-2021 kl. 16:07 |
Mørke grå sofa med blødt læderbetræk, samt puff medfølger jeg har brugt det som en chaiselong.
Sælges udelukkende pga. jeg har fået hjemmebiograf sæder, ellers havde jeg beholdt denne lækre sofa!. Ved køb og afhentning bærer køber selv sofa og puffen ned, jeg kan ikke hjælpe da jeg har dårlig ryg. Nypris for sofa er 15.999 kroner. hvis man kigger på hjemmesiden, den er fra ikke ryger hjem. Læder overalt Fejler absolut ingenting og er i super Puffen måler 64cm X 64cm Pris: 1999kr. bemærk nogle af billederne er model billeder, den eneste forskel er benene er anderledes. Sender naturligvis gerne flere billeder. Redigeret af Andersjens112 - 02-Juni-2021 kl. 19:33 |
|
![]() |
|
Mr. Laursen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 458 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hva kostern 😜
|
|
Mvh. Mark
Bio: NAD T777, 2x B&W DM604-S3,1xB&W CMC, 2x B&W DM601 S3, 2x B&W DS6S3, 1x Dali Concept Sub., Pioneer BDP-LX AppleTv Stue: Samsung UE55HU6900U, NAD C356BEE + sonos con, 2 B&W CM1 + ASW 608 |
|
![]() |
|
Andersjens112 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-August-2020 Sted: Stenløse Status: Offline Point: 67 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Når ja, det havde jeg lige glemt at skrive.
1999kr. har jeg sat den til nu :-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |