|
Har købt! : Arcam avr 550 eller Yamaha Rx-a3060 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Kasperhawk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2021 Status: Offline Point: 23 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Juni-2021 kl. 21:28 |
Hejsa,
Overvejer du at udskifte din Yamaha RX-A3060,70 eller din Arcam Avr 550/Lexicon Rv-6 så giv mig et skriv👍 Jeg er på jagt efter en af disse receivere! Det er kun ovenstående mærker, med muligheden for at køre 7.2.4 Send gerne en PB på kasperhawk@yahoo.dk Mvh. Kasper
Redigeret af Kasperhawk - 06-August-2021 kl. 15:28 |
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en Yamaha RX-A3060 i mint, en ejer og står for at købe nyt grej.
Hvad kan den indbringe?
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
Kasperhawk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2021 Status: Offline Point: 23 |
Hej,
Jeg tænker 7500kr sidder lige i skabet? Vh. Kasper
|
|
![]() |
|
AndreasP ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2013 Status: Offline Point: 110 |
Hej Kasper
Jeg har en Yamaha RX-A2080, som du kan få for 7.000? Kan du bruge sådan en? Jeg har simpelthen ikke plads til den (47 cm dyb!) så den står alligevel bare i en kasse og keder sig. Jeg købte den i 2019. Den er pakket ned i original kasse med kvittering og tilbehør.
|
|
![]() |
|
Hej Andreas
Tak for din besked. 20serien fra Yamaha er dog ikke det jeg er på udkig efter😊 Held og lykke med salget Mvh Kasper
|
|
![]() |
|
Hej Potter
Hvad er dine forventninger til pris?
|
|
![]() |
|
Hej AndreasP
Hvis du ikke har afviklet din Yamaha, må du da gerne lige give mig et skriv på kasperhawk@yahoo.dk Mvh. Kasper
|
|
![]() |
|
AndreasP ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2013 Status: Offline Point: 110 |
Hej Kasper
Jeg har fået dit nummer som en PB. Jeg sender dig en sms.
|
|
![]() |
|
jcool ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-November-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 129 |
Hej.
Er du stadig på jagt ??? Jeg har en 3080’er hvis du stadig søger ! Vh jcool
|
|
![]() |
|
Hej Jacob
Har godt nok købt, men du må da gerne smide mig en pb På kasperhawk@yahoo.dk Mvh Kasper
|
|
![]() |
|
Andbio ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-August-2021 Status: Offline Point: 8 |
hej jcool. Hvad stand er din rxa3080 i og hvad er prisen hvis du skulle være interreseret i at sælge? Mvh
|
|
![]() |
|
jcool ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-November-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 129 |
Hej
Til ALLE ! Beklageligvis har jeg desværre ved en fejl kommet til og skrive at det en 3080 det passer ikke... Den jeg har er en 3070 i mint tilstand incl. original kasse. Beklager... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |