|
Hvad kan der være galt med min VHS -> DVD optager? |
Besvar |
Forfatter | |
lau2807
Ny bruger Oprettet: 26-Juni-2021 Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-Juni-2021 kl. 20:34 |
Hej.
Jeg har en Samsung DVD-VR370 VHS -> DVD optager, hvor den laver 'bånd-salat' hver gang jeg forsøger at afspille eller spole på et VHS bånd. Efter at have åbnet maskinen, kan jeg konstatere at den tandhjulet til venstre kører fint og trækker filmen ud af VHS båndet, mens tandhjulet til højre er låst, og dermed bliver filmet ikke kørt ind på rullen til højre i VHS båndet og derved opstår der 'bånd-salat'. Se evt. denne lille fim jeg har lavet: Er der mon nogen der kan give et bud på hvad der kan være galt med maskinen og om det er noget der kan fixes på et AV serviceværksted - eller om maskinen blot er 'død'. Pft. Jacob
Redigeret af lau2807 - 26-Juni-2021 kl. 20:35 |
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10429 |
Funktioner
Tak(0)
|
Alt kan fixes, hvis man vil betale, men med sådan en oldsag kan det slet ikke betale sig. Jeg vil i stedet foreslå en løsning med en brugt VHS afspiller og optage på en PC. Ikke på DVD skiver, men på harddisk. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
hunt
Guld medlem Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 520 |
Funktioner
Tak(0)
|
Måske skulle du prøve at spørge på vintagehifi.dk eller i en eller anden båndoptagergruppe på facebook. Jeg tror, at du har større mulighed for hjælp et sådan sted.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |